1 maart bestel ik telefonisch een telefoon + abbonement, namelijk een Motorola edge 20 lite, op voorraad en direct leverbaar staat eronder en ook nog eens 75 euro cashback.
Deze actie loopt via Mototrala en tot en met 27 maart kun jij je telefoon registreren voor de 75 euro cashback, ruim optijd zou je denken.
Mooi denk ik dat is een leuke actie, maar daarna komt het, maandag 8 maart sms van ben: je kan tussen 22 en 24 maart verwachten van AMP de leverancier,
Normaal gesproken vind ik het geen probleem om te wachten, maar ivm de cashback acitie ben ik nu wat minder enthousiast, want ik zie nu gewoon die cashback actie aan mijn neus voorbij gaan.
Telefonisch contact op genomen met de klantenservice, en de situatie uitgelegd, hierop kreeg ik van een medewerker een email adres van Motorola, er wordt geadvieert om de situatie uit te leggen in een maail naar dit adres, en dan te vragen om een uitzondering omdat de telefoon dus pas na 27 maart geleverd zou gaan worden. Nooit een reactie ontvangen.
Vandaag 15 maart weer de klantenservice opgebeld, situatie weer uitgelegd, ik krijg nu een telefoon nummer van Motorola. mooi denk nu komt er schot in, nee dus, nummer is totaal ongerelateerd aan de promotie afdeling de beste man zegt niks voor mij te kunnen doen, ik moet toch echt bij Ben zijn.
Klantenservice weer gebeld situatie weer uitgelegd, er word even meegedacht waarbij ik ook laat weten dat de telfoon bij belsimpel direct mee te nemen is, na een beetje heen en weer ideeen uitwisselen besluit ik maar naar belsimpel te gaan, de medewerker zegt nog dat vandaag de laatste dag is om te annuleren. (later blijkt ook dit niet te kloppen)
Fijn dat men dat nog even laat weten.
Bij belsimpel aanbeland, situatie weer uitgelegd, wil het abbo afsluiten met telefoon ook weer met Ben abbo, vraagt de de belsimpel medewerker of ik de annulerings bevestiging kan laten zien. Ik zeg nog niet gedaan.
Ik bel Ben weer op om te annuleren, er moest wel even op de bevestiging worden gewacht maar de medewerker zou het snel doorzetten naar de desbetreffende afdeling, mooi denk ik, geregeld.
Nee dus 2 uur later nog geen bericht, op dit moment begin ik toch wel mijn geduld te verliezen.
Weer Ben gebeld, situatie weeeeer uitgelegd, ja meneer die annulerings bevestiging kan wel 5 dagen duren.
Hier zakt mijn broek dus echt vanaf, een abbo + telefoon bestellen; zelfs een bevestiging binnen het aanvragen van het abbonement, mijn vraag waarom dat zolang moet duren; antwoord intern dingetje,
Ik zeg dat ik het ronduit belachelijk vind, voor iets wat nooit bestaan heeft of ook maar geleverd/ingegaan is, laat staan een bericht van AMP, de koerier waar Ben mee werkt.
Na 6 jaar tevreden klant ben ik nu toch wel zeer teleur gesteld in Ben.
Service? Welke service….?
Een zeer ontevreden klant.