Betaling

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Betalingsherinnering maar kan niets checken vanwege verwijderering van " mijn ben".

Het gaat hier om een laatste afrekening voordat ik overstap naar een andere provider.

Is er enige manier om op een normale manier contact te krijgen via de email met de klantenservice?

Of is het de bedoeling dat je jezelf altijd door de zgn " meest gestelde vragen moet heenploeteren en dan het onderwerp niet vindt dat je wilt bespreken?

Met Vriendelijke Groet,

Jan kölling

 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Jan Kölling  Bedankt voor het openen van dit topic. Wat spijtig om te lezen dat jij ons inmiddels hebt verlaten. 😢 Ik kan me voorstellen dat jij vragen hebt over je eindfactuur en over eventuele extra herinneringskosten die hierop staan. Voordat deze extra kosten verschijnen op jouw factuur heb jij als het goed is een tijd terug een email ontvangen waarin wij dit hebben aangegeven. Mijn advies is om die e-mail erbij te zoeken. Contact met ons opnemen kan via www.ben.nl/service/contact  Hier vind jij 8 manieren om contact op te kunnen nemen met Ben. Mag ik anders via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer? Dan kijk ik het graag na voor jou. Tot snel! 😊

Reageer