Mijn partner en ik willen wel stoppen met Ben. We hebben steeds slechter bereik. Als Ben niet levert hebben wij recht op vertrek. Help ons over te stappen graag
Hi
Dank voor je correcte antwoord. Op de dekkingskaart zitten we inderdaad in een grijs gebied. Precies waar ons huis is. Als we naar 300 meter van ons huis weglopen kunnen we bellen. De kaart geeft iig een verklaring. Wat meer moeten we doen om voor de genoemde passende oplossing in aanmerking te komen?
Hoi
Als het goed is kun je via de dekkingskaart een melding maken van de problemen die je ervaart. Als je deze melding invult, zullen mijn collega's zo snel mogelijk contact met jullie opnemen over een oplossing voor jullie abonnementen.
Nou ik stop zeker met ben
En heel snel
De dekkingskaart is onbereikbaar en daarmee ook een oplossing.
Slechte zaak. Als Ben niet levert hoef ik toch ook mijn abonnement niet uit te zitten.
Hoi
Als je bent ingelogd op Ik Ben zou je een melding moeten kunnen maken via www.ben.nl/dekkingskaart.
Mocht dit niet werken, help ik je graag via dit kanaal verder voor een oplossing voor je abonnement. Zou je mij hiervoor via een privébericht jullie telefoonnummers, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dit kun je sturen naar dit account. Ik duik hier dan graag verder voor je in.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.