Wat is Ben mij tegengevallen! Mijn gehandicapte zoon Niels (van wie ik curator ben) heeft een eenvoudig mobieltje waarmee hij alleen belt en gebeld wordt. Hij heeft al jaren een Ben-abonnement voor alleen bellen (onbeperkt). Ben stopt per 1/6 a.s. met 2G, waardoor het eenvoudige mobieltje waarmee Niels kan omgaan niet meer wordt ondersteund, Hierdoor werd ik gedwongen met een andere provider in zee te gaan. Van Ben kregen wij echter een mailtje dat het mobiele nummer van Niels pas op 7/6 over kan gaan naar de nieuwe provider. Ik heb hierover via Facebook een bericht gestuurd naar Ben en uitgelegd dat het hier gaat om een special geval (EEN GEHANDICAPTE JONGEN DIE MOET OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER DOORDAT BEN HET MOBIELTJE WAARMEE HIJ KAN OMGAAN NIET MEER ONDERSTEUNT!!!) en gevraagd om het mobiele nummer van Niels meteen vrij te geven. Geen enkele reactie ontvangen… . Hierna op 5/2 gebeld met de klantenservice. Kwam geen stap verder, geen enkele coulance! Omdat de medewerkster van de klantenservice met de situatie geen raad wist, hield zij een paar keer ruggespraak. Hierna werd mij toegezegd dat ik teruggebeld zou worden. Vandaag, 14/5, is dit nog steeds niet gebeurd!!! Ik heb dus geen enkel begrip ondervonden voor dit speciale geval, veroorzaakt doordat Ben stopt met 2G. Deze shit service staat in schril contrast tot de sympathieke communicatie van Ben!!!
Bart-Jan Lagerwaard, vader en curator van Niels