Skip to main content
Sticky

Ik heb opgezegd maar heb toch nog een factuur gekregen

  • 30 januari 2023
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Nadat jouw Ben abonnement is beëindigd ontvang je in de loop van de volgende maand je laatste factuur. Dit komt omdat ik altijd achteraf factureer.

 

Je contract is afgelopen en je zegt op 5 januari. De opzegtermijn van één gaat in op die dag en je contract wordt dan opgezegd per 5 februari. Je factuur over de periode 1 februari tot 5 februari komt medio maart. Het factuurbedrag wordt geïncasseerd eind maart. Als je na het opzeggen nog een factuur hebt gekregen of ziet dat er een incasso is geweest, kijk dan altijd op je laatste factuur voor welke periode de factuur is. Als je nog vragen hebt, kan je daarvoor dit topic gebruiken.

Kijk hier voor meer uitleg over je laatste factuur.

Arjan Hummel
  • Ben ontwaakt
  • 13 september 2024

Beste,

 

Graag wou ik mijn abonnement die ik op vrijdag 13 september heb afgesloten annuleren/herroepen.

 

Mvg,

 

Arjan Hummel 

 

Order: 34405******


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 16 september 2024

Hoi @Arjan Hummel Wat spijtig om te lezen dat jij jouw Ben bestelling wilt annuleren. Als jij de order via www.ben.nl/sim-only  www.ben.nl/telefoons  of via 0800  246 2468 afgesloten hebt, dan mag jij binnen 14 dagen deze order annuleren. Dit kan via www.ben.nl/service/annuleren  Je mag ook het online contactformulier invullen of bellen naar 0900 0401405 om het telefonisch in orde te maken. Misschien spreken wij elkaar snel? Fijne dag gewenst! 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen