Skip to main content

kosteloos Herroepingsrecht gebruiken

• June 11, 2025
  • 0 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo beste medeleden,

Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ik wil graag mijn frustratie delen over het annuleren van mijn abonnement en ik vraag me af of iemand van jullie soortgelijke ervaringen heeft gehad.
Mijn verhaal begint met een e-mail van Ben waarin stond dat ik bijna mijn abonnement kon verlengen. Ik was tot dan toe tevreden met mijn huidige abonnement, en de mogelijkheid om bij verlenging een gratis nieuwe telefoon uit te kiezen leek een geweldige kans. Na zorgvuldige overweging besloot ik dit te doen. Echter, na het kiezen van een telefoon ontving ik deze weliswaar, maar ook een nieuw abonnement met een nieuw telefoonnummer. Daardoor zit ik nu vast aan twee abonnementen, en dat was absoluut niet mijn bedoeling.
Om dit recht te zetten belde ik gisteren met de klantenservice, maar het was een behoorlijke uitdaging. Na twee keer doorgeschakeld te zijn, kreeg ik een medewerker aan de telefoon met een zwaar buitenlands accent, wat het communiceren erg lastig maakte. Ik moest herhaaldelijk uitleggen wat er precies aan de hand was, en ik gaf duidelijk aan dat ik alleen mijn huidige abonnement wilde verlengen. Hij verzekerde me, voor zover ik het kon begrijpen, dat hij het nieuwe abonnement zou annuleren omdat ik gebruik wilde maken van mijn herroepingsrecht. Ik heb het retourformulier al twee keer ingevuld, maar nu ben ik al twee dagen bezig om bevestiging te krijgen van mijn annulering en vooral het retouradres.
Ik heb het onderstaande adres gevonden, maar ik ben niet zeker of het klopt:
Telefoon retourneren:
BEN Retourprocedure
t.a.v. Dynafix
Antwoordnummer 10226
6360 XV Nuth

Zelf ben ik verantwoordelijk voor de aankomst van de telefoon, en het lijkt erop dat ik het pakket met barcode moet versturen, maar is dit echt kosteloos? Ik vraag me af of iemand van jullie deze situatie heeft meegemaakt en hoe jullie dit hebben opgelost.
Alvast bedankt voor jullie hulp en advies!
Met vriendelijke groet,

Henk.