Skip to main content
Beantwoord

nieuw toestel maar abbonement loopt nog tot mei 2020,

• 27 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 1184 keer bekeken

Ik zou graag een nieuw abbonement afsluiten bij een andere provider(jullie bieden geen combo aan met de s10). Kan dit ondanks mijn abbonement later afloopt en hoeveel zal het me kosten bij afkopen van mijn abonnement?

met vriendelijk groet,

Beste antwoord door Romy

Hi! Ah, wat jammer. Je kunt jouw abonnement vroegtijdig beëindigen met nummerbehoud. Wat zijn de laatste twee cijfers van het nummer waar het over gaat? Dan kijk ik dit even na voor je wat betreft de afkoopsom.
Bekijk origineel

9 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2019
Hi! Ah, wat jammer. Je kunt jouw abonnement vroegtijdig beëindigen met nummerbehoud. Wat zijn de laatste twee cijfers van het nummer waar het over gaat? Dan kijk ik dit even na voor je wat betreft de afkoopsom.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2019
De laatste twee nummers zijn 88

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 3 september 2019
Hoi! Ik zie geen nummer dat eindigt op 88. Bedoel je misschien 38?

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 3 september 2019
Ja klopt, excuses!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 5 september 2019
De afkoopkosten van jouw abonnement bedraagt op dit moment 101,02 euro. Als je nog steeds wilt overstappen dan hoor ik dat graag van je zodat ik een verzoek voor je kan indienen.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 11 september 2019
hallo,

kan ik ook over een paar maanden aangeven om over te stappen en de afkoopkosten te betalen, zo ja, hoe doe ik dat?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 12 september 2019
Hoi! Dat is altijd mogelijk. Je kunt mij via deze weg een bericht sturen of anders kun je het in orde maken met mijn klantenservice.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2019

Hi,

Ik wil de 24ste mijn abbonement afkopen en overstappen naar vodafone (met nummerbehoud) in combinatie met de samsung s10. welke stappen moet ik hiervoor ondernemen. Bedankt alvast voor de reactie.

met vriendelijke groet,

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 18 oktober 2019

Hoi! Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Dit kun je doorgeven via de klantenservice. 

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen