Skip to main content

nummbehoud verkeerd gegaan

  • November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Margo Borgerink

Hallo, 

 

er is een nummerbehoud verzoek gedaan op mijn nummer. Nu heb ik het Ben abbonoment beëindigd, maar is er nog steeds een nummerbehoud verzoek. Dit heb ik namelijk gecheckt bij mijn eigen provider, gezien het niet lukt om over te stappen op een andere provider vanwege lopend nummerbehoud. Kunnen jullie helpen? 

November 7, 2025

Hoi ​@Margo Borgerink,

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat het nummerbehoud verkeerd is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of via Facebook messenger contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • November 7, 2025

Hoi ​@Margo Borgerink,

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat het nummerbehoud verkeerd is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of via Facebook messenger contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie