Skip to main content
Beantwoord

opzeggen abbonnement

  • 24 juli 2020
  • 1 reactie
  • 354 keer bekeken

Ik heb mijn ABBONNEMENT opgezegd,  precies op de datum dat dat mogelijk was. Nu krijg ik een bericht dat ik te vroeg heb opgezegd en dat ik een boete krijg. Hoe zit dat nu?

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @InekeRijnsburger !

Ik begrijp dat je vragen hebt over de bevestiging van je opzegging. Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie inderdaad dat je abonnement gewoon met een maand opzegtermijn opgezegd kon worden. Je zal dus geen afkoopkosten zien op je eindfactuur. Sorry voor de verwarrende communicatie hierover! Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2020

Hoi @InekeRijnsburger !

Ik begrijp dat je vragen hebt over de bevestiging van je opzegging. Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie inderdaad dat je abonnement gewoon met een maand opzegtermijn opgezegd kon worden. Je zal dus geen afkoopkosten zien op je eindfactuur. Sorry voor de verwarrende communicatie hierover! Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen