Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen van uit het buitenland - geen bevestiging gehad

  • 31 January 2022
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Hallo, beste, 

Ik heb vorige maand vanuit het buitenland mijn abonnement bij Ben.nl opgezegd, omdat ik geëmigreerd ben en niet verwacht binnen nu en drie jaar terug te komen naar Nederland. Ik heb het via de chat geregeld, maar geen bevestigingsmail gekregen. Inmiddels begint de nieuwe maand morgen en ik wil zeker weten dat het ook direct mijn laatste maand is. 

Groeten, 
Bryan

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @bryanrkraan, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je hier geen terugkoppeling over hebt ontvangen!

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen versturen met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je iban nummer?

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 1 februari 2022

Hi @bryanrkraan, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je hier geen terugkoppeling over hebt ontvangen!

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen versturen met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je iban nummer?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen