Skip to main content
Antwoord

Opzeggen via e-mail?

  • November 29, 2025
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn simkaart werkt sinds oktober niet meer, inloggen gaat dus ook niet want dit gaat via sms-controle... Nieuwe simkaart aanvragen heeft ook geen zin want ik woon al jaren niet meer in Nederland dus ik wil het abo opzeggen.

 

Nu kan ik het contactformulier niet gebruiken, ook niet bellen, en had een Facebook account aangemaakt maar daar vragen ze me met welk ID en waar ik mijn telefoon heb gekocht als verificiatie maar ik heb werkelijk geen flauw idee. 

 

Is er nog een andere manier om mijn abo op te zeggen? Niet betalen lijkt hier serieus de enige optie want dan blokkeren jullie het zo te lezen.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@benweghier,

 

Bedankt voor je bericht.

Voor het opzeggen van je abonnement dien je wel telefonisch of via het contactformulier contact op t nemen.

Ik heb de link hieronder voor je geplaaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hoi ​@benweghier,

 

Bedankt voor je bericht.

Voor het opzeggen van je abonnement dien je wel telefonisch of via het contactformulier contact op t nemen.

Ik heb de link hieronder voor je geplaaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie