Schoonmoeder overleden en vervolgens gebeld met De klantenservice.
hier word je alles behalve deskundig te woord gestaan lijken wel kleine kindere, je kent dat wel met 50 blagen in een hok om als klanten service te dienen.
Er is mij medegedeeld (Joost via chat, overigens prima) om een mail te sturen naar ben.nabestaanden@ben.nl
incl overlijdens akte en gegevens.
Dat doe je dan en vervolgens nog geen bevestiging mail of niks en ook niks meer vernomen, het lijkt erop dat ze alles doen om maar niet op te zeggen.
als je via msn opzegt krijg je eerst, zou je dat wel doen want u kunt het ook overnemen, man man kansloos.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit geen fijne manier is. Bedankt dan ook dat je ondanks dit verlies de tijd hebt genomen dit te schrijven. Normaliter bieden we de nabestaande(n) de kans het contract over te nemen of per direct op te zeggen. Het is hierbij absoluut niet de bedoeling om op te dringen hierbij, sorry als dit zo is overgekomen. Mocht je nog geen bevestiging hebben gehad kijk ik even met je mee. Kun je mij in een 
