Beantwoord

opzegging naar overlijden

  • 18 March 2020
  • 16 reacties
  • 1531 keer bekeken

Schoonmoeder overleden en vervolgens gebeld met De klantenservice.

hier word je alles behalve deskundig te woord gestaan lijken wel kleine kindere, je kent dat wel met 50 blagen in een hok om als klanten service te dienen.

 

Er is mij medegedeeld (Joost via chat, overigens prima) om een mail te sturen naar ben.nabestaanden@ben.nl

incl overlijdens akte en gegevens.

Dat doe je dan en vervolgens nog geen bevestiging mail of niks en ook niks meer vernomen, het lijkt erop dat ze alles doen om maar niet op te zeggen.

als je via msn opzegt krijg je eerst, zou je dat wel doen want u kunt het ook overnemen, man man kansloos.

icon

Beste antwoord door Romy 19 March 2020, 13:20

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ed, allerreerst gecondoleerd met dit verlies :rose:  Ik kan me heel goed voorstellen dat dit geen fijne manier is. Bedankt dan ook dat je ondanks dit verlies de tijd hebt genomen dit te schrijven. Normaliter bieden we de nabestaande(n) de kans het contract over te nemen of per direct op te zeggen. Het is hierbij absoluut niet de bedoeling om op te dringen hierbij, sorry als dit zo is overgekomen. Mocht je nog geen bevestiging hebben gehad kijk ik even met je mee. Kun je mij in een privé bericht het telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? 

Ik heb bericht verstuurt 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor de gegevens, Ed. Ik ga dit bekijken en ik laat je zo snel mogelijk weten of dit al in behandeling is. 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor het geduld! Ik heb het even voor je nagevraagd, Ed. Sorry voor de onduidelijkheid omtrent het opzeggen en de bevestiging hiervan. Wanneer er wordt opgezegd ivm overlijden moeten er een aantal documenten na worden gekeken. Je ontvangt hiervan geen bevestiging via de e-mail wanneer je dit verzonden hebt. Het wordt wel binnen 14 dagen verwerkt. Jouw aanvraag is inmiddels al in behandeling en wanneer deze is voltooid zul je hier bericht van krijgen via de e-mail. 

Heb je nog meer/aanvullende vragen? Stel ze gerust. 

Ok Dankje wachten we het af.

En niks meer vernomen ongeloofelijk, amateuristisch gebeuren zeg.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ed. Sorry voor het wachten. Ik heb je een privé bericht gestuurd om je verder te helpen. 

Delete

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ed. Wil je dat ik dit topic voor je verwijder?

Hi Ed. Wil je dat ik dit topic voor je verwijder?

Kan het kloppen dat ze nu April toch abbonemenst kosten hebben geincasserd terwijl vanaf 1 April beëindigd zou worden.

 

Gaarne nog niet verwijderen 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ed, bedankt voor jouw bericht. Sorry voor de verwarring. Deze factuur is van maart. We factureren altijd achteraf, dus vanaf april is hij ook echt stop gezet.

Hi Ed, bedankt voor jouw bericht. Sorry voor de verwarring. Deze factuur is van maart. We factureren altijd achteraf, dus vanaf april is hij ook echt stop gezet.

Ok Dankje 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar :dizzy:

Romy Pm gedaan.

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ed. Ik zal je privé bericht beantwoorden :blush:

 

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer