Beantwoord

overstappen

  • 25 August 2019
  • 5 reacties
  • 744 keer bekeken

hallo,
mijn abonnement eindigt op 1 november 2019 (24-maanden). Ik zou graag willen overstappen naar een andere provider voor een bepaalde telefoon. Ik heb veel verschillende dingen gelezen over overstappen / ben opzeggen. Hierbij is mijn vraag; vanaf wanneer kan ik mijn ben abonnement opzeggen / overstappen.
Alvast heel erg bedankt!
icon

Beste antwoord door Romy 27 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Je kunt vier maanden voor het einde van je contract een nieuw abonnement aanvragen bij een andere provider. Wanneer je kiest voor nummerbehoud is het zaak jouw abonnement niet zelf op te zeggen, dit doet de nieuwe provider voor jou.
Moet je dan wel dubbel betalen of stopt het abonnement gewoon?
Word dan ook 4 maanden voor het einde van het contract het abonnement opgezegd als je een andere provider neemt of loopt dat dan door tot echt het einde van het contract ?
Hi! Je kunt vier maanden voor het einde van je contract een nieuw abonnement aanvragen bij een andere provider. Wanneer je kiest voor nummerbehoud is het zaak jouw abonnement niet zelf op te zeggen, dit doet de nieuwe provider voor jou.
Word dan ook 4 maanden voor het einde van het contract het abonnement opgezegd als je een andere provider neemt of loopt dat dan door tot echt het einde van het contract ?
Reputatie 5
Badge +6
Jouw abonnement blijft wel doorlopen tot het einde van het contract maar je nieuwe provider zal de opzegging voor je regelen.

Reageer