Skip to main content

Aan Ben

Nogmaal voor de derde keer een bericht. Heb vandaag 2 keer de klantenservice gebeld voor het retourneren van de iphone en ik zou ook een mail krijgen voor instructies. De telefoon heb ik 18 november ontvangen en heb vandaag ook voor de zekerheid de retourformulier ingevuld maar ik heb tot heden geen bevestiging gehad van de retourformulier en ook geen email voor de instructies die door beide medewerkers van de klantenservice gemaild zou worden. Ik bel morgen nog 1 keer en als ik dan nog geen instructies krijg dan stuur ik het naar jullie adres: Postbus 13016, 2501 EA, Den Haag met een begeleidens brief erbij. 

Aan: Ben
Adres: Postbus 13016, 2501 EA, Den Haag
Betreft: Retourneren order ***
Beste,
,
Ik deel je hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende het afsluiten van een
Ben abonnement herroep.
Mijn gegevens
Naam: ****
Adres:….***
Datum:…
Handtekening:
E-Mailadres: ***
Ontvangen op: 18-11-2024
Ordernummer: ***

Duidelijk genoeg of niet

Gr,

Levent 

Hoi ​@Levy! Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat je intussen een email van mijn collega's hebt ontvangen met de instructies omtrent het annuleren en terugsturen van het toestel. Zodra het proces volledig is doorlopen zal de bestelling worden geannuleerd.

Hoi ​@Levy! Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat je intussen een email van mijn collega's hebt ontvangen met de instructies omtrent het annuleren en terugsturen van het toestel. Zodra het proces volledig is doorlopen zal de bestelling worden geannuleerd.

Hallo ​@Evelien24 de telefoon heb ik samen met de retourformulier teruggestuurd naar Walraven 11 1119ME Schiphol-Rijk en ze hebben het om 11.59 ontvangen zie ik in de app van PostNL. Heb net ook met de afdeling opzegging gesproken en gevraagd om zsm die nummerbehoud aanvraag stop te zetten, zodat jullie partner Odido het over kan nemen. Ik ga gelukkig niet naar een onbekende dus dat is weer een pluspunt😀.. Donderdag in de mail stond er al dat de nummerbehoud geannuleerd zou worden maar tot nu toe is dat niet gebeurd. Als je er even achteraan kan gaan graag.  Groetjes

Hoi ​@Levy, ik ga het nakijken en zal via een privebericht antwoorden.

Hoi @Evelien24 ik heb net een email verzonden naar contactformulier@ben.nl. Kan je aub regelen dat de klantenservice dit in orde maakt, want het lijkt net of ik aan het lijntje wordt gehouden. Ze hebben mij maandag beloofd het binnen 2 dagen te regelen maar ik ontvang nog steeds emails/sms, terwijl de telefoon retour is. Zoals ik in de mail al heb aangegeven moet ik morgen helaas anders andere stappen nemen. 

gr,

Reageer