Beste Ben, op 5 juni 2025 kreeg een Email van jullie met het verhaal “Je mag bijna verlengen”
Hallo Henk,
Nu is een goed moment om vast na te denken over je volgende abonnement. Want bij mij kun je vier maanden voor het einde van je contract al verlengen. En je contract voor xx.xxxxxxxx loopt af op 23 oktober, dus verlengen kan al op 23 juni! Nou mooi dacht ik gratis een nieuwe telefoon en mijn abonnement verlegen met behoud van mijn nummer!
Dit gebeurden dus niet! ik kreeg wel de door mij uitgekozen telefoon thuis vandaag maar naar bleekt met een nieuwe sim en een compleet nieuw abonnement! Ik dacht wat is dit ik ga geen twee abonnementen betalen in de maand dag ben niet gek! Dus ik bellen met de klanten service! naar twee keer doorverbonden te zijn kreeg ik een gozer aan de telefoon met een zwaar accent die ik amper kon verstaan!
Ik hem zo goed en kwaad als het ging dat dit niet de bedoeling was en nooit geweest is en dat ik de nieuwe mobiel gewoon wil terugsturen en gebruik wil maken van mijn Annuleren recht! Nu lees ik op het forum dat ik de telefoon moet opsturen naar:
BEN Retourprocedure
t.a.v. Dynafix
Antwoordnummer 10226
6360 XV Nuth
Klopt Dit?