Hi Peter, bedankt voor je bericht! Ik heb dit even voor je nagekeken en ik begrijp de verwarring volkomen. Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega aangezien je helemaal niet voor de einddatum van het contract weg gaat en dus ook geen afkoopkosten zal gaan ontvangen.
Het is een nogal onhandige manier van communicatie in deze mail, maar zoals mijn collega aangeeft is dit de geautomatiseerde e-mail die wordt verzonden wanneer een contract wordt beëindigd. Bedankt voor jouw feedback. Ik heb een verbeter verzoek ingediend om deze zin te laten aanpassen zodat er in toekomstige gevallen geen verwarring meer zal ontstaan. Sorry voor het ongemak! Heb je misschien nog andere vragen?
Dank voor het duidelijke antwoord en mogelijke aanpassing in de communicatie. Ik raad jullie wel aan een maand voor de einddatum van het contract een nieuwe aanbieding naar de klant te sturen. Ik wist ook niet dat er een maand opzegtermijn geldt.
Hoe dan ook, een fijne dag en met vriendelijke groet,
Peter Immink
Hi Peter, graag gedaan en bedankt voor jouw suggestie! Ik weet zelf niet of dit mag door de nieuwe privacy wet. Hierbij mag je de gegevens van de klant niet voor andere doeleinden gebruiken. Dus bijvoorbeeld voor reclame. Ik ga even kijken of mijn collega's van sales wat met deze tip kunnen. Bedankt! De opzegtermijn van een maand kun je vinden in jouw contract. Houd er hier rekening mee dat iedere provider dit hanteert. Ook jouw nieuwe. Verder wens ik je een fijne overstap en veel plezier bij de nieuwe provider!