Ik kan mijn eigen 085 nummer niet bereiken. Ik krijg de melding "Het nummer dat u belt wordt nu niet beantwoord!"
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons
Bladzijde 1 / 1
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons
Lijkt me onzin. Je moet naar elk nummer kúnnen bellen! Vreend verhaal.
Mee eens, zal nog eens een poging doen en navragen bij de klantenservice. Zodra er een oplossing is zal ik het hier melden.
Gewoon even bellen inderdaad. Ik ben benieuwd. Groet Richard Claassen.
zelf onlangs nog gebeld naar een 085 nummer via ben, duurt soms even voordat de doorschakeling naar viop plaats vond.
085 valt binnen je bundel, maar als je onbeperkt bellen hebt kan ik me ook voorstellen dat ben nu FUP heeft ingesteld voor het maximale aantal minuten, maar dan zou je toch via buitenbundelkosten gewoon verder kunnen bellen, tenzij je een drempel hebt ingesteld?
085 valt binnen je bundel, maar als je onbeperkt bellen hebt kan ik me ook voorstellen dat ben nu FUP heeft ingesteld voor het maximale aantal minuten, maar dan zou je toch via buitenbundelkosten gewoon verder kunnen bellen, tenzij je een drempel hebt ingesteld?
Zojuist nogmaals met de klantenservice gebeld en ze geven echt aan dat het beleid onlangs gewijzigd is en het niet meer mogelijk is om naar 085 intenetnummers te bellen. Op mijn vraag waarom die beleidsregel is ingesteld krijg ik geen antwoord, dat weet men niet.
Gisterenavond wat willekeurig 085 nummer van een bedrijf gebeld en daar kreeg ik netjes een voicemail/antwoordapparaat. Zojuist derhalve opnieuw naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat een ander 085 nummers dus wel gebeld kan worden! Men blijft bij de echter klantenservice bij het standpunt dat dat onmogelijk is omdat met dat niet ondersteund. Dat is natuurlijk de grootste onzin en met één telefoontjes te controleren maar dat doet men niet. Service is in deze ver onder de maat en krijg ik dit probleem niet opgelost.!!!!!
Goedemorgen Fons, wat vervelend dat hier zoveel onduidelijkheid over bestaat. Ik wil je vragen of je de dekkingskaart kunt invullen op ben.nl/dekkingskaart zodat de technische dienst hier verder naar kan kijken. Hopelijk kan er dan een passende oplossing gevonden worden
Hoi Shanna,
Wanneer ik uit het raam kijk zie ik de antennes van de mobiele providers staan. Dekking is zeker niet het probleem. De technische dienst zou moeten uitzoeken waarom ons 085 niet bereikbaar en die van andere wel!
Wanneer ik uit het raam kijk zie ik de antennes van de mobiele providers staan. Dekking is zeker niet het probleem. De technische dienst zou moeten uitzoeken waarom ons 085 niet bereikbaar en die van andere wel!
Bij het invullen van de dekkingskaart kun je jouw probleem met het bellen van 085 nummers aangeven zodat de technische dienst een onderzoek kan starten.
Inmiddels heeft de technische dienst contact met me opgenomen. Volgens deze medewerker zijn 085 nummers gewoon via ben te bellen, de helpdesk medewerkers van Ben infomeren dus onjuist.
De reden dat het nummer niet bereikbaar is ligt volgens de technische dienst bij fouten bij het routeren van het nummer, dus bij een andere provider.
De reden dat het nummer niet bereikbaar is ligt volgens de technische dienst bij fouten bij het routeren van het nummer, dus bij een andere provider.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je onjuiste informatie ontvangt van onze klantenservice. Sorry als dit toch onverhoopt gebeurd is. Begrijp ik goed dat je na het contact met de technische dienst, wel weer nar 085-nummers kunt bellen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.