Goede middag, Ik stel deze vraag namens mijn cliënt.
Een cliënt van mij heeft sinds kort een mobiele telefoon gekregen om zelfstandiger te worden. Echter kan zij door een blokkade niet de regiotaxi bellen. Dat is namelijk een 0900 nummer. En juist voor deze rede heeft zij een abonnement afgesloten bij jullie. Kunnen jullie 1 nummer wel toestaan zodat zij gebruik kan maken van de regiotaxi?
Hoor graag van jullie.
J. Klein
Woon-zorgboerderij De Trent.
Bladzijde 1 / 1
Hi Jordy. Goed dat je cliënt zelfstandiger wilt worden. We kunnen de 0900 blokkade in zijn geheel eraf halen. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat de contractant dit zelf aanvraagt. Wegens de nieuwe privacy wet kan ik dit niet in orde maken voor een niet-contractant. Dit kan door de contractant contact op te laten nemen met de klantenservice. Ik wens je een hele fijne dag toe.
Kun je dit voor mij er ook afhalen? Ik kan de huisartsenpost nu niet bellen
Hi! Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Het lijkt er wel op, dank!
Graag gedaan, Elmire! 🙂 Fijne dag vandaag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.