Ik ben volgens mij al lang bij Ben en wil bellen met een 0900 nummer.
Ik krijg echter de melding dat dit niet mogelijk is.
Op het forum lees ik in gesloten topics dat je eerst 2 maanden je faktuur betaald moet hebben maar dat heb ik al heel lang.
Moet er een of andere blokkade worden opgeheven of hoe zit het?
BVD
Jos Nobel
Bladzijde 2 / 2
Het is gelukt! 🙂
als ik belde werd er gezegd dat het niet mogelijk was om te bellen naar 0900 nummers ..
MAAR nu wel hihi dankjewel!
als ik belde werd er gezegd dat het niet mogelijk was om te bellen naar 0900 nummers ..
MAAR nu wel hihi dankjewel!
als ik belde werd er gezegd dat het niet mogelijk was om te bellen naar 0900 nummers ..
MAAR nu wel hihi dankjewel!
Het kan zijn dat de instelling nooit goed is doorgekomen op het netwerk. Dus dat wij geen blokkade kunnen zien, maar deze waarschijnlijk wel van kracht was. Gelukkig kun je nu weer zorgeloos gebruik maken van jouw Ben abonnement!
Ik wens je alvast een fijn weekend. 🙂
goedemiddag,
heb zojuist 2x gebeld naar jullie om de blokkade te verwijderen. Alleen blijft het probleem steeds maar voorkomen.
Zou u voor me kunnen kijken?
heb zojuist 2x gebeld naar jullie om de blokkade te verwijderen. Alleen blijft het probleem steeds maar voorkomen.
Zou u voor me kunnen kijken?
Hi! Er was geen blokkade actief, maar ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd. Kun je me laten weten, mocht het niet werken, naar welk telefoonnummer je belt en welke foutmelding je ontvangt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.