Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn moeder heeft bij jullie vorige week een SimOnly abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Zij heeft de simkaart vorige week woensdag 8 juli ontvangen. Tot op heden heeft zij nog niks gehoord over het overzetten van het nummer. Hoe lang duurt dit ongeveer?

Ik hoop dat jullie wat kunnen laten weten. Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Rudy Sluymers

Hi Rudy, leuk dat jouw moeder voor een Ben abonnement heeft gekozen! Als het goed is heeft ze bij het aanvragen van het abonnement aangegeven dat ze haar nummer wilde behouden.

Je ontvangt dan op een later moment een e-mail met verdere informatie. Hierin staat ook vermeld hoe je het nummerbehoud kan aanvragen. Dit moet denk ik dan nog gebeuren. Zij kan dit erg gemakkelijk via de Ik-Ben omgeving regelen onder het kopje ‘abonnement’.

Mocht ze er niet uitkomen dan kan ze gerust contact opnemen met onze klantenservice. Dan zullen zij het in orde maken! 


Reageer