Beantwoord

account verwijderen

  • 2 July 2018
  • 7 reacties
  • 1227 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties
Ik wil graag mijn account bij Ik Ben verwijderen en daarmee alle gegevens van mij bij Ben.
icon

Beste antwoord door Wietske 3 July 2018, 11:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Hoi Mies, Goed dat je dit aangeeft. Je hebt namelijk als klant recht op een aantal zaken sinds de nieuwe privacywetgeving. Nadat jouw Ben abonnement afgelopen is worden er een aantal standaard zaken binnen de wettelijke termijn verwijderd uit onze systemen. Andere gegevens dienen wij wettelijk voor een langere periode te bewaren. Wil je de overige gegevens ook verwijderd hebben dan kan je via https://www.ben.nl/privacy  je gegevens invullen en mailen naar documenten@ben.nl of opsturen naar het onderstaande adres. We hebben hierbij ook een scan of kopie van jouw ID bewijs nodig. Ben klantenservice Postbus 13016 2501 EA Den Haag We zullen jouw aanvraag vervolgens binnen 4 weken in behandeling nemen.

Bedankt voor je reactie, jammer dat de link niet werkt naar het formulier om gegevens te verwijderen.
Dit gezoek en gespeur komt nogal veel voor op de website van Ben 😞
Reputatie 5
Badge +7
Hi Mies, sorry mijn collega Wietske stuurde de verkeerde link. Je kunt het formulier hier vinden.
Wat zijn standaard zaken die verwijderd worden?
Wat zijn andere gegevens die jullie langer bewaren?
welke overige gegevens zijn er dan nog?
en welke periode wil ik gegevens verwijderen?

Allemaal erg vaag....

Ik ben al 3 jaar niet meer bij Ben, ik wil gewoon alle gegevens laten verwijderen!
Reputatie 5
Badge +12
Gegevens zoals facturen zijn wij wettelijk verplicht te bewaren voor 7 jaar. Wanneer je het formulier invult met het verzoek om verdere gegevens te verwijderen dan zal er eerst telefonisch contact met je worden opgenomen en aan de hand van jouw gesprek worden de gevraagde gegevens verwijderd. In dit PDF bestand vind je alle informatie over ons Privacy Statement. Daarnaast vind je de benodigde formulieren ook op www.ben.nl/privacy.

Hallo Ben ik wil graag mijn account verwijderen. Mijn abonnement is al verlopen bij jullie.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @peetje_37! Het Ik Ben account blijft bestaan, omdat Ben klanten geen papieren facturen krijgen. Doordat je Ben account blijft bestaan kun je als oud-klant toch nog bij je Ben facturen. Mocht je alsnog het Ik Ben account willen laten verwijderen dan zou je het formulier online via www.ben.nl/privacy in moeten invullen.

Reageer