Skip to main content
Antwoord

Annuleer Overzetten op Dag 1

• December 24, 2018
  • 8 reacties
  • 685 keer bekeken

Ik heb een email gekregen met een datum waarop mijn nummer zal worden overgezet van mijn oude provider naar mijn nieuwe. In dezelfde mail staat dat je deze datum kan verschuiven naar later door op de button 'Annuleer Overzetten op Dag 1'te klikken. Deze button is alleen nergens te vinden en ik vind hier ook niks over op de website. Weten jullie waar ik deze button kan vinden? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Romy

Hi! Wat leuk dat je jouw nummer gaat overzetten naar Ben. Je kan deze knop vinden wanneer je inlogt via jouw ik-Ben omgeving en dan naar nummerbehoud gaat. Gaat dit lukken?

8 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2018
Hi! Wat leuk dat je jouw nummer gaat overzetten naar Ben. Je kan deze knop vinden wanneer je inlogt via jouw ik-Ben omgeving en dan naar nummerbehoud gaat. Gaat dit lukken?

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 24, 2018
Nee helaas. De knop gevonden en erop gedrukt en toen niks. Nu kan ik alleen nog maar op de knop drukken ‘overzetten op dag 1’, wat ik dus niet wil.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 24, 2018

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 27, 2018
Ja, dat klopt! Wanneer je annuleert veranderd deze knop in 'overzetten op dag 1'. Zo staat hij dus helemaal goed!

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 28, 2018
Oke! Maar volgensmij heb ik geen nieuwe datum ingevoerd. Waar moet dat dan?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 31, 2018
Nee, dat klopt. Je kunt de knop 'overzetten op dag 1' aanklikken op de dag wanneer je jouw nummer wilt overzetten.

• January 13, 2020

Waar vul je dan de nieuwe datum in?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • January 14, 2020

Hi @andreKOL! Ik heb je hier verder geholpen.