Beantwoord

Batterij los na reparatie

  • 15 December 2021
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Beste,

Onlangs (een aantal weken geleden) is mijn iPhone gerepareerd bij DynaFix. Het defect is verholpen, maar sinds een aantal dagen zit de batterij los in mijn telefoon. Als ik de telefoon beweeg voel ik de batterij heen en weer schuiven en als ik dan een beetje knijp in de telefoon zit hij weer een tijdje vast, maar langzaam komt hij dan toch weer los. Opvallend is, is dat de iPhone van mijn vriendin even daarvoor ook door DynaFix is gerepareerd en zij had precies hetzelfde probleem, maar dan al binnen een dag na ontvangst van de telefoon.

Ik vermoed dat ik mijn telefoon weer zal moeten opsturen naar DynaFix om dit probleem weer te laten maken, maar aangezien het net een paar weken geleden is neem ik aan dat de verzendkosten van het pakket naar DynaFix vergoed worden?

icon

Beste antwoord door Merve 17 December 2021, 09:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi @PW1989! Supervervelend dat de telefoon beschadigd is geraakt na reparatie bij Dynafix. Voordat je een nieuwe reparatie aanmeld bij Dynafix, wil ik graag een onderzoek laten starten. Is er ook zichtbare schade? Zo ja zou je hier dan ook foto's van kunnen maken? De afdeling die dit zal onderzoeken, wilt de foto wel met datum zodat ze kunnen zien dat het na de reparatie is gebeurd. Vervolgens wil ik je vragen om een korte samenvatting van het probleem, klantnummer, de foto's, IMEI van het toestel te sturen naar documenten@ben.nl 

Reageer