Beantwoord

Bellen via wifi (VoWiFi) met Pixel 3a met Android 12

  • 4 July 2023
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Mijn Pixel 3a met Android 12 geeft geen mogelijkheid om bellen via Wifi in te schakelen. De optie is niet beschikbaar bij instellingen van telefoon app en ook niet in instellingen voor mobiel netwerk.

In een andere vraag op dit forum zie ik dat er voor die gebruiker met een Pixel 4A iets geactiveerd moest worden aan de kant van Ben, maar het werd niet duidelijk of hiermee het probleem oplost was.

Heeft er iemand hiervoor een oplossing?

icon

Beste antwoord door Merve 10 July 2023, 09:06

Bekijk origineel

4 reacties

Oh, en versie van profielinstellingen is tmomvno_nl-33000000001.52 van 2021-12-03

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @jasperve! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat bellen via niet werkt. Geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Ik ben nu in gesprek met de helpdesk via Twitter DM. Nog geen succes helaas.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @jasperve  Via Twitter kan het soms tot 1 uur duren voor je antwoord krijgt op je vraag. Misschien is de chat via www.ben.nl/service/contact net wat sneller voor jou? Jij mag ook bellen naar 0900 0401405 of 1200 om telefonisch verder geholpen te worden. Ik wacht dan nog op jouw gegevens mocht je door ons geholpen willen worden. 😊

Reageer