Beantwoord
Betaalde sms deblokkeren
Ik heb in april 2011 mijn betaalde sms laten blokkeren door 1555 en nu wil ik dit graag deblokkeren.(Ben toe aan iets nieuws). Er is al menig telefoongesprek over gevoerd en er zit geen blokkade op bij Ben. Maar ik krijg steeds hetzelfde smsje terug:" Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst". Op deze site kan ik echter niets want Ben zit daar niet bij en contact gegevens zijn er niet op deze site. Ik zie op de community site van Ben dat deze vraag al herhaaldelijk is gesteld. Maar nergens lees ik een terugkoppeling van succes.
Ik heb een Sony z3 compact. Maar misschien heeft iemand toch het juiste antwoord voor me.
Ik heb een Sony z3 compact. Maar misschien heeft iemand toch het juiste antwoord voor me.
Beste antwoord door Shanna
Hoi Hetty, wat leuk dat je een topic hebt geopend op onze community! Omdat Ben gebruik maakt van het T-Mobile netwerk is het wel mogelijk om je via Payinfo aan te melden. Ik heb dat zojuist voor jou geprobeerd. Heb jij een sms bericht van hen ontvangen?
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.