Skip to main content
Beantwoord

Betaalde sms deblokkeren

  • 12 februari 2019
  • 12 reacties
  • 1292 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 8 reacties
Ik heb in april 2011 mijn betaalde sms laten blokkeren door 1555 en nu wil ik dit graag deblokkeren.(Ben toe aan iets nieuws). Er is al menig telefoongesprek over gevoerd en er zit geen blokkade op bij Ben. Maar ik krijg steeds hetzelfde smsje terug:" Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst". Op deze site kan ik echter niets want Ben zit daar niet bij en contact gegevens zijn er niet op deze site. Ik zie op de community site van Ben dat deze vraag al herhaaldelijk is gesteld. Maar nergens lees ik een terugkoppeling van succes.
Ik heb een Sony z3 compact. Maar misschien heeft iemand toch het juiste antwoord voor me.

Beste antwoord door Shanna

Hoi Hetty, wat leuk dat je een topic hebt geopend op onze community! Omdat Ben gebruik maakt van het T-Mobile netwerk is het wel mogelijk om je via Payinfo aan te melden. Ik heb dat zojuist voor jou geprobeerd. Heb jij een sms bericht van hen ontvangen?
Bekijk origineel

12 reacties

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2019
Hoi Hetty, wat leuk dat je een topic hebt geopend op onze community! Omdat Ben gebruik maakt van het T-Mobile netwerk is het wel mogelijk om je via Payinfo aan te melden. Ik heb dat zojuist voor jou geprobeerd. Heb jij een sms bericht van hen ontvangen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 13 februari 2019
Hoi Shanna, ik heb idd een sms ontvangen van 1555. Je schrijft echter dat ik me via Payinfo kan aanmelden maar ik wil me juist af melden.
Ik heb zojuist mijn nummer ingevoerd bij payinfo met dit resultaat:

Blokkade-instellingen

Blokkeren van betaalde diensten gaat in geval van T-Mobile, Ben en Simpel via je eigen telecom aanbieder.
Je kunt je instellingen wijzigen via:
- My T-Mobile
- Mijn Simpel
- of bel met de klantenservice (1200) in geval van Ben.
Wat kan ik verder nog doen?

Groet, Hetty

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 13 februari 2019
Hi Hetty, dat is wel apart. Wij kunnen geen individuele diensten blokkeren. Zou je je eens willen aanmelden met je simkaart in een ander toestel?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 15 februari 2019
Hoi Shanna,

Ik zie pas net je bericht. Aangezien ik slechts 1 toestel heb, moet ik iemand vragen om even van toestel te wisselen. Zodra dat gelukt is meld ik me weer.

Groet, Hetty

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 17 februari 2019
Hi Shanna,

Ik heb het gisteravond met een ander toestel en mijn simkaart en ik kreeg helaas weer dezelfde melding.

Groet, Hetty

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 17 februari 2019
ik heb het woord "geprobeerd" vergeten achter simkaart, sorry

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 februari 2019
Hi Hetty! Wat onhandig dat dit niet gewerkt heeft. Wat voor foutmelding heb je ontvangen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 18 februari 2019
Hi Shanna,

"Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst."

Groet, Hetty

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 19 februari 2019
Bedankt voor de informatie. Welk telefoonnummer zou je willen bereiken?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 19 februari 2019
Hi Romy

Nummer 3553

Groet, Hetty

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 20 februari 2019
Zou je dit eens kunnen proberen:

  • Ga naar Instellingen (van de telefoon)
  • Zoek 'Applicatiebeheer' op (meestal ergens onderaan het instellingenmenu of onder het tabje 'algemeen')
  • Klik in 'Applicatiebeheer' op het tabje 'Alles'
  • Klik op 'Berichten'
  • Scroll naar beneden en pas de permissies van 'Premium SMS verzenden' aan, je kunt kiezen uit 'Vragen' - 'Altijd toestaan'.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 8 reacties
  • 20 februari 2019
Hi Romy,

Als ik op berichten klik zie ik de volgende items:
Opslagruimte, datagebruik, toestemmingen, meldingen en standaard openen.
Premium SMS verzenden staat hier dus niet bij.
Als ik dan klik op toestemmingen zie ik o.a. sms staan en als ik deze aanklik krijg ik: Als u deze toestemming weigert, functioneren basisfuncties van je apparaat mogelijk niet meer zoals bedoeld.
Dus helaas kan ik hier ook niets mee.

Ik denk dat ik in de toekomst een andere simkaart moet nemen met een ander telefoonnummer en dat het euvel dan pas opgelost is. Dit terwijl ik eigenlijk geen ander nummer wil, maar misschien heb je nog een idee.

Groet, Hetty

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen