Beantwoord

Blokkeren buitenland en alle betaal diensten

  • 18 July 2019
  • 3 reacties
  • 529 keer bekeken

Deze telefoon wordt gebruikt door mijn op leeftijd zijnde moeder die in een verpleeghuis woont. Ik zou graag alles willen blokkeren wat extra kost buiten haar abonnement. Kunt u dat voor mij doen?

Er staan 2 telefoonnummers op mijn naam, het betreft het nummer dat eindigt op 3900

Bij voorbaat dank,

Ron
icon

Beste antwoord door Romy 19 July 2019, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij dit voor jou in orde hebben gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd bij me terecht. Ik wens je een fijne dag toe!
Hoi Romy,
Ik verwacht dat alle betaalservices inderdaad zijn geblokkeerd, maar de bevestigingen die ik per mail heb gehad zijn niet duidelijk. Ik heb het volgende ontvangen per mail:

CASE:2422748) Op jouw verzoek heb ik een blokkade geplaatst waardoor het niet meer mogelijk is zelf te bellen of te sms-en naar andere nummers.
CASE:2422749) Op jouw verzoek heb ik een blokkade geplaatst voor het ontvangen en versturen van premium sms-diensten.

Ik wilde dat alles wat betaald moet worden buiten mijn abonnement zou worden geblokkeerd, zoals bellen naar buitenland, 0900 nummers en betaalde SMS diensten.
Dit vind ik niet terug in de mail bevestigingen.

Zou je er voor kunnen zorgen dat ik de juiste bevestigingen ontvang?

Bij voorbaat dank
Reputatie 5
Badge +9
Hi! De blokkades zijn doorgevoerd en de e-mail is jouw bevestiging. Er staat in de mail dat de simkaart is geblokkeerd voor buitenlandse nummers en betaalde service nummers. Echter kan dit abonnement nog wel kosten maken door over de min/SMS bundel te gaan. Mocht je onbeperkt hebben is dit natuurlijk niet van toepassing. Dit kan ik jammer genoeg niet voor je blokkeren.

Reageer