Beantwoord

geen service

  • 23 December 2019
  • 5 reacties
  • 1054 keer bekeken

Vandaag zou me nieuwe abbonement ingaan.

ik kreeg pas om 1 uur een email dat in zou gaan tussen 8:30 en 17:30, het is nu kwart over 19 en ik heb geen service. Ik kan ook niet naar BEN bellen aangezien me oude abbo ook vandaag stopte

icon

Beste antwoord door Merve 14 January 2020, 10:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ai, dat is niet de bedoeling! Ik zie hier dat we jouw nummer succesvol hebben overgezet naar het netwerk van Ben. Kun je jouw toestel eens proberen te herstarten?

Hoi Ben,

 

Mijn nieuwe (vervangende) simkaart binnen gekregen en zojuist geprobeerd deze te activeren. Deze op de Ben site geactiveerd, hierna geen bevestigingsmail ontvangen. Mijn mobiel geeft alleen maar aan dat er geen verbinding is. Mijn mobiel al meerdere keren op nieuw opgestart maar dit heeft ook geen zin. Kunnen jullie mij verder helpen? Hoor het graag!

 

Groet Emma

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb even jouw gebruikersnaam aangepast ivm jouw eigen privacy. Ik zie dat mijn collega’s van de chat jou verder hebben geholpen. Het probleem wordt zo snel mogelijk opgepakt. Sorry voor het ongemak!

Hoi Romy,

 

Zojuist een mail ontvangen dat de simkaart geactiveerd is en dat ik mijn mobiel opnieuw moest opstarten, dit meerdere keren gedaan zonder resultaat.

Wat nu?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Emma! Mijn collega heeft dit al doorgezet naar de afdeling. Zij zullen je verder helpen. Ik kan dit namelijk niet meteen voor je oplossen. 

Reageer