Beste meneer/mevrouw,
Op 31-08-2019 heb ik een overstap van mijn huidige provider naar Ben gemaakt (met nummerbehoud!). Op 02-09 is deze geaccepteerd waarna er een nieuwe simkaart naar mij verzonden zou worden. Tot op heden heb ik helaas geen post en dus ook geen nieuwe simkaart ontvangen. Op 03-10 gaat het abonnement in, dus wil ik graag een Ben simkaart ontvangen hebben. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Eline
Antwoord
Geen simkaart ontvangen.
Beste antwoord door Merve
Hoi Eline! Zonder een simkaart van Ben kun je natuurlijk ook niet veel. Ik kon geen nieuwe simkaart voor je bestellen omdat het abonnement nog niet actief was. Dus ik heb jouw tijdelijke nummer geactiveerd en een nieuwe simkaart voor je besteld. Verder heb ik ook 3 dagen voor je vergoed omdat je er wellicht tot 3 oktober geen gebruik van zult maken. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.