Goedemorgen
Sinds ik mijn nieuwe telefoon heb (wel zelfde simkaart) ontvang ik geen verificatie code meer per sms van Marktplaats. Nu kan ik dus niet meer inloggen op mijn account.
Gr Daan
Hi Daan, bedankt voor jouw berichtje! Dat is niet handig. Gebeurt dit ook wanneer je jouw simkaart in een ander toestel uitprobeert?
Hoi Romy
Nee bij mijn oude toestel kon ik wel inloggen.
Gr Daan
Ah, bedankt voor je informatie! Zou je instellingen van beide toestellen eens naast elkaar kunnen leggen? Misschien dat er iets anders is ingesteld
Sorry maar mijn oude telefoon is weg,was kapot gevallen. Ik lees hierboven bij andere gesprekken dat het misschien met een blokkade te maken kan hebben van Premium sms diensten?
Gr Danielle
Hi Daan, dat kan het niet zijn wanneer jouw simkaart wel gewoon werkte in het oude toestel. Ik zal het toch even voor je nagaan. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kunnen versturen?
Gedaan!
Hi Daniëlle, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb jouw klantnummer gekoppeld aan jouw community account, mocht je de volgende keer weer met een vraag zitten, kan ik je meteen verder helpen Ik zag gek genoeg een blokkade op jouw simkaart voor deze diensten. Gek! Omdat hij het in jouw vorige telefoon wel deed, ik heb de blokkade in ieder geval eraf gehaald. Je kunt het toestel over een kwartier herstarten!
Laat me vooral weten of dit heeft mogen helpen
Hoi Romy
Ik had gehoopt dat dit de oplossing was. Heb telefoon opnieuw opgestart en ingelogd bij Marktplaats, echter wederom geen Verificatie code gekregen
Hi Daan, jeetje dit is echt balen. Onbegrijpelijk. Kun je ook via een andere manier verifiëren?
Hoi Romy
Volgens marktplaats kun je de verificatie code niet uitzetten. Misschien moet ik toch maar weer met Marktplaats contact opnemen. Weet het anders ook niet meer.
Gr Daniëlle
Ik wil je adviseren om via https://www.ben.nl/dekkingskaart een klacht in te dienen. Je kunt dan gewoon jouw thuislocatie invoeren en vervolgens jouw probleem zo gedetailleerd mogelijk omschrijven. Mijn collega’s die veel verstand hebben van dekkingsproblemen en dit soort omstandigheden zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen! Sorry voor het ongemak.
Beste moderators,
aub mijn lijst geblokkeerde nummers opheffen tbv ontvangen sms met verificatiecode van marktplaats.
Hai Pelle, goed dat je hierover contact opneemt via de Community! Als je dat wil dan kan ik de blokkade op premium sms-diensten en premium-gesprekken voor je verwijderen?
het gaat volgens marktplaats om de volgende telefoonnummers
+447781470659
+6285857491547
+ 36303444223
+ 47566602493
+ 36208100254
+ 320335320002
zie topic hierboven
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.