Beantwoord

Geen verificatie SMS van PayPal

  • 23 October 2020
  • 6 reacties
  • 1010 keer bekeken

Ik krijg geen verificatie SMS jes van PayPal binnen?, ik moest contact opnemen met klantenservice van provider 

icon

Beste antwoord door Romy 26 October 2020, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Thamarpierot. Bedankt voor jouw reactie. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dat het verschil heeft mogen maken!

Hi, 

Ik heb hetzelfde probleem! Zou je mijn simkaart ook een reset kunnen geven, om te kijken of het dan wel werkt? 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sanne! ik ga dit voor je doen. Kun je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen via dit account

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @sannevandermeij!

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb hiermee een aantal instellingen op je abonnement aangepast. Zou je jouw toestel kunnen herstarten om te kijken of het dan weer werkt? Ik hoor het graag van je!

Hi @Jolijn , helaas nog niet!

Reputatie 3
Badge +7

@sannevandermeij, dat is jammer om te lezen. Ik zie dat aan onze kant alle instellingen goed zouden moeten staan, dus ik zet hier graag nog even een onderzoek voor uit om te kijken of we hier iets anders over kunnen vinden. Zou je mij hiervoor via een PB twee voorbeelden kunnen sturen uit de afgelopen 24 uur met datum en tijdstip dat je een sms had opgevraagd bij Paypal? Dan gaan wij hier verder achteraan.

Reageer