Skip to main content
Antwoord

google play aankopen

  • May 30, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Leentjeoefsk

Zomaar is er een blokkade er op gezet. ik heb daar niet om gevraagd en zeker niet zelf gedaan.

nergens in de app kan je blokkade er op zetten of er af halen.

altijd netjes via ben factuur betaald. ben geen wanbetaler , ik vraag me af hoe blokkade er op is gekomen.

en waarom er zonder weten van de klant dat gebeurd?  al over cotact gehad , medewerker zou er naar kijken… weer maand of twee verder en nog steeds niet mogelijk om met ben factuur voor google aankoopen betalen. ik wordt hier best moedeloos van. als je opbelt en aangeeft dat je een klacht wil indienen, wordt er opgehangen. 

hoe gaan we dit nu oplossen?!

Beste antwoord door Donavan

Hoi ​@Leentjeoefsk,

Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang tegen deze blokkade aanloopt, en dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, dat is absoluut niet de bedoeling.

De blokkade op het doen van aankopen via je Ben-factuur kan inderdaad niet handmatig in de app worden aangepast. Soms wordt deze automatisch ingesteld, bijvoorbeeld na een eerdere mislukte betaling of als voorzorgsmaatregel. Maar dit hoort natuurlijk altijd duidelijk gecommuniceerd te worden.

Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan)? Dan kijk ik dit graag voor je na en zorg ik dat je weer gebruik kunt maken van deze functie of in elk geval duidelijkheid krijgt over de reden van de blokkade.

Ik wil dit graag netjes voor je oplossen.

Groet, Ben Donavan

3 reacties

RicoK
  • Ben sociaal
  • June 1, 2025

Ik kan me zo voorstellen dat een provider er wel klaar mee is. Vergeet niet dat de provider de door jouw kosten moet voorschieten om deze pas de volgende maand bij jou te kunnen incasseren. 

Ik zou zeggen schaf een credit card aan en regel je zaakjes op die manier. Waarom een credit card? Op die manier is het eenvoudig om een onterechte afschrijving terug te laten boeken.


Leentjeoefsk
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 16, 2025

@RicoK    laar waarmee klaar? als provider optie aanbied, is het niet de bedoeling dat het zonder communicatie stop wordt gezet.

 

wat jij je ook niet kan voorstellen is , dat niemand naar jou mening vroeg...en graag een antwoord wou weten van mensen met daadwerkelijke kennis … hou dat bankcommentaar mentaliteit maar bij je ricky….


Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Hoi ​@Leentjeoefsk,

Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang tegen deze blokkade aanloopt, en dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, dat is absoluut niet de bedoeling.

De blokkade op het doen van aankopen via je Ben-factuur kan inderdaad niet handmatig in de app worden aangepast. Soms wordt deze automatisch ingesteld, bijvoorbeeld na een eerdere mislukte betaling of als voorzorgsmaatregel. Maar dit hoort natuurlijk altijd duidelijk gecommuniceerd te worden.

Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan)? Dan kijk ik dit graag voor je na en zorg ik dat je weer gebruik kunt maken van deze functie of in elk geval duidelijkheid krijgt over de reden van de blokkade.

Ik wil dit graag netjes voor je oplossen.

Groet, Ben Donavan