Zomaar is er een blokkade er op gezet. ik heb daar niet om gevraagd en zeker niet zelf gedaan.
nergens in de app kan je blokkade er op zetten of er af halen.
altijd netjes via ben factuur betaald. ben geen wanbetaler , ik vraag me af hoe blokkade er op is gekomen.
en waarom er zonder weten van de klant dat gebeurd? al over cotact gehad , medewerker zou er naar kijken… weer maand of twee verder en nog steeds niet mogelijk om met ben factuur voor google aankoopen betalen. ik wordt hier best moedeloos van. als je opbelt en aangeeft dat je een klacht wil indienen, wordt er opgehangen.
hoe gaan we dit nu oplossen?!
Beste antwoord door Donavan
Hoi @Leentjeoefsk,
Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang tegen deze blokkade aanloopt, en dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, dat is absoluut niet de bedoeling.
De blokkade op het doen van aankopen via je Ben-factuur kan inderdaad niet handmatig in de app worden aangepast. Soms wordt deze automatisch ingesteld, bijvoorbeeld na een eerdere mislukte betaling of als voorzorgsmaatregel. Maar dit hoort natuurlijk altijd duidelijk gecommuniceerd te worden.
Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan)? Dan kijk ik dit graag voor je na en zorg ik dat je weer gebruik kunt maken van deze functie of in elk geval duidelijkheid krijgt over de reden van de blokkade.
Ik kan me zo voorstellen dat een provider er wel klaar mee is. Vergeet niet dat de provider de door jouw kosten moet voorschieten om deze pas de volgende maand bij jou te kunnen incasseren.
Ik zou zeggen schaf een credit card aan en regel je zaakjes op die manier. Waarom een credit card? Op die manier is het eenvoudig om een onterechte afschrijving terug te laten boeken.
@RicoK laar waarmee klaar? als provider optie aanbied, is het niet de bedoeling dat het zonder communicatie stop wordt gezet.
wat jij je ook niet kan voorstellen is , dat niemand naar jou mening vroeg...en graag een antwoord wou weten van mensen met daadwerkelijke kennis … hou dat bankcommentaar mentaliteit maar bij je ricky….
Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang tegen deze blokkade aanloopt, en dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, dat is absoluut niet de bedoeling.
De blokkade op het doen van aankopen via je Ben-factuur kan inderdaad niet handmatig in de app worden aangepast. Soms wordt deze automatisch ingesteld, bijvoorbeeld na een eerdere mislukte betaling of als voorzorgsmaatregel. Maar dit hoort natuurlijk altijd duidelijk gecommuniceerd te worden.
Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan)? Dan kijk ik dit graag voor je na en zorg ik dat je weer gebruik kunt maken van deze functie of in elk geval duidelijkheid krijgt over de reden van de blokkade.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.