Via deze link moet ik een formulier invullen: https://www.ben.nl/afwijzing. Maar als ik het stuur verschijnt dit bericht: "De waarde van Klantnummer (bij je huidige aanbieder): moet een heel getal zijn." Aangezien mijn klantnummer 19 cijfers heeft. Wat moet ik doen?
Hoi
Bedankt voor je vraag. Ik help je graag verder met je nummerbehoud.
Als je ervoor hebt gekozen om je nummer over te zetten met een klantnummer, kun je deze via de link die je hebt ontvangen opnieuw invullen. Hier kun je ook het 19-cijferige nummer invullen. Een 19-cijferig nummer lijkt echter wel eerder je simkaartnummer te zijn in plaats van jouw klantnummer. Ik raad je aan om bij Lebara na te vragen of je het juiste nummer hebt voor je het invult. Mocht je problemen blijven houden met het invullen van het klantnummer, kun je het nummer ook via onze klantenservice doorgeven zodat wij het verzoek handmatig in kunnen dienen voor je.
Ik heb daarnaast de titel van het topic aangepast, zodat andere klanten hier ook een antwoord over kunnen vinden!
Groeten van Jolijn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.