Beantwoord
Inkomende gesprekken worden weergeven als 'onbekend'
Ik heb sinds een tijdje al dat iedereen die mij belt, als onbekend weergegeven wordt.
Ik heb ik een ander topic gelezen dat dit werd verholpen doordat Ben de simkaart had gereset en de gebruiker zijn/haar telefoon uit en aanzetten.
Hier had ik last van naadat mijn abbonement verlengt werd.
Ik heb ik een ander topic gelezen dat dit werd verholpen doordat Ben de simkaart had gereset en de gebruiker zijn/haar telefoon uit en aanzetten.
Hier had ik last van naadat mijn abbonement verlengt werd.
Beste antwoord door Wietske
SanHoltNL schreef:
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij worden alle inkomende gesprekken weergegeven als onbekend.
Dus als ik het goed begrijp na hierboven te hebben gelezen, heeft het te maken met mijn simkaart? Zou het mogelijk zijn om mijn simkaart te resetten?
Dus als ik het goed begrijp na hierboven te hebben gelezen, heeft het te maken met mijn simkaart? Zou het mogelijk zijn om mijn simkaart te resetten?
Hoi San, Ik heb de instellingen op het netwerk weer goed gezet zodat nummerweergave weer volgens jouw contactenlijst wordt weergegeven. Zou je hiervoor alleen nog even jouw telefoon willen herstarten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.