Beantwoord

Inkomende gesprekken worden weergeven als 'onbekend'

  • 23 March 2018
  • 9 reacties
  • 600 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb sinds een tijdje al dat iedereen die mij belt, als onbekend weergegeven wordt.
Ik heb ik een ander topic gelezen dat dit werd verholpen doordat Ben de simkaart had gereset en de gebruiker zijn/haar telefoon uit en aanzetten.
Hier had ik last van naadat mijn abbonement verlengt werd.
icon

Beste antwoord door Wietske 4 March 2019, 15:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Roy16, mega onhandig dat alle gesprekken binnenkomen als 'onbekend'. Ik help je graag verder om het probleem op te lossen zodat je weer kunt zien wie jou belt, wel zo handig natuurlijk!

De instellingen heb ik op de simkaart gereset. Wil jij je toestel volledig uitschakelen? Hierna mag je het toestel ook weer inschakelen. Door deze stap te volgen kan de simkaart opnieuw verbinding maken met het netwerk en de reset verwerken. Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Dit is alweer het tweede probleem in korte tijd. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi clemensjongen! Wat vervelend dat jij dit ook ervaart! Ik heb gelijk je simkaart gereset. Zou je je toestel opnieuw kunnen opstarten en het opnieuw kunnen testen? 🙂
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, best vervelend.
Is het mogelijk mijn simkaart te resetten?

Bvd
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Jouw instellingen stonden al goed. Ik heb voor de zekerheid jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw simkaart over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.
Het lijkt te zijn verholpen Romy, dankje!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij worden alle inkomende gesprekken weergegeven als onbekend.
Dus als ik het goed begrijp na hierboven te hebben gelezen, heeft het te maken met mijn simkaart? Zou het mogelijk zijn om mijn simkaart te resetten?
Reputatie 5
Badge +12
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij worden alle inkomende gesprekken weergegeven als onbekend.
Dus als ik het goed begrijp na hierboven te hebben gelezen, heeft het te maken met mijn simkaart? Zou het mogelijk zijn om mijn simkaart te resetten?


Hoi San, Ik heb de instellingen op het netwerk weer goed gezet zodat nummerweergave weer volgens jouw contactenlijst wordt weergegeven. Zou je hiervoor alleen nog even jouw telefoon willen herstarten?

Reageer