als je zoekt op de standaard Ben site bij naar “mobiel gestolen” zoekt vind je dit artikel:
Om mijn sim te blokkeren moet ik inloggen op “ik ben”
als ik wil inloggen op mijn laptop bij “ik ben”, moet ik een code invullen die per sms naar mijn GESTOLEN TELEFOON stuurt. Als ik die niet invul kan ik niet verder. Ik kan die stap ook niet overslaan.
Om uberhaupt te kunnen chatten met de helpdesk, moet je inloggen. en je raad het: ook daarvoor heb je een sms nodig die wordt gestuurd naar mijn GESTOLEN TELEFOON
oh! er is ook een 0800 nummer dat je kunt bellen.
Weet je waar vandaan je dit nummer niet kunt bellen? vanuit het BUITENLAND; je weet wel daar waar mijn TELEFOON IS GESTOLEN.
[edit] heb inmiddels het mobiele nummer gebeld in dit artikel:
en nu is het geregeld.
probeer ook eens deze zoekopdracht
"sim kaart blokkeren”
het dichtst bij is dit zoekresultaat met de titel "Blokkeren simkaart niet mogelijk”
https://www.ben.nl/ikben/simkaart-blokkeren--niet-beschikbaar