Skip to main content

Klacht

• June 18, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Nancy71

Weet iemand hoe je in contact kunt komen met Ben?? Ik kan niet bellen wel gebeld worden. Is er een mail adres? Hun X account schijnt opgeschort te zijn. Via Messenger Facebook zijn ze zeer slecht te bereiken. Mijn probleem is na bijna 2 weken nog steeds niet opgelost. Wanneer ik probeer te bellen krijg ik te horen deze oproep is niet toegestaan. Bel voor meer informatie de klantenservice. Ik ben woest. Wie heeft de tip hoe de klantenservice te bereiken. Het aan en uitzetten van de telefoon is geen oplossing. Graag met grote spoed actie.

July 17, 2025

Hallo ​@Nancy71 ,

Wat ontzettend frustrerend dat je al zo lang met dit probleem zit en dat het nog steeds niet is opgelost.

Mijn excuses voor de vertraging in de reactie, het is momenteel erg druk, waardoor het soms langer duurt voordat je een antwoord krijgt dan je van mij gewend bent.

Je geeft aan dat je via Messenger een reactie hebt ontvangen waarin staat dat alle instellingen correct zijn en dat er geen blokkades zijn. Heb je naast het advies om je toestel opnieuw op te starten ook een e-mail ontvangen met aanvullende instructies? Soms stuur ik daarin extra stappen die kunnen helpen bij het oplossen van dit soort verbindingsproblemen.

Dat je telkens dezelfde melding krijgt ("deze oproep is niet toegestaan") en geen kant op kunt, is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Zou je mij middels privebericht, Facebook Messenger, e-mail of telefonisch contact nogmaals willen laten weten dat het probleem aanhoudt? Vermeld daarbij ook of je al een e-mail hebt ontvangen en wat je precies hebt geprobeerd, dan kan ik gerichter met je meekijken.

Groet,  
Ben | Donavan

5 reacties

• Ben nieuwsgierig
  • June 20, 2025

Succes…   ik ben 5 weken bezig inmiddels, alsof ik tegen een baksteen praat. Ik heb een klacht gestuurd naar contactformulier@ben.nl, maar dat is inmiddels ook twee weken geleden, zonder enige reactie.

Simpelweg onbeschoft.

Nancy71
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 20, 2025

He Stefan, het is een drama. Ik had het mailadres ook gevonden. Ook mailtjes gestuurd. Geen reactie. Ik neem aan dat ze nog bestaan. Je moet toch ergens heen kunnen met vragen/klachten. Dank je voor jouw reactie. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die problemen heeft. Heel erg jammer dat er vanuit Ben niet wordt gereageerd op klachten. 

Nancy71
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 21, 2025

Vandaag een reactie mogen ontvangen via Messenger Facebook. Volgens de medewerker staan alle instellingen correct. Er zou geen sprake zijn van blokkades. En toch doet mijn telefoon het niet. Ik kreeg de reactie binnen om 10:59 uur. Met als laatste zin of ik wil laten weten of het gelukt is. Het is nu 13:45 uur. Ik heb gelijk na de reactie al gereageerd dat opnieuw opstarten geen zin heeft. Tot nu toe geen reactie mogen ontvangen. Normaal zijn ze op de zaterdag tot 18:00 uur aanwezig. Ik denk dat dit het wel was van de kant van Ben. 

Klantenservice van Ben ik kan nog steeds niet bellen. Ik krijg te horen dat de oproep niet is toegestaan en dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Ik blijf maar in hetzelfde rondje lopen. Ik blijf mezelf herhalen. Er is iets goed mis bij jullie. 

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • July 17, 2025

Hallo ​@Nancy71 ,

Wat ontzettend frustrerend dat je al zo lang met dit probleem zit en dat het nog steeds niet is opgelost.

Mijn excuses voor de vertraging in de reactie, het is momenteel erg druk, waardoor het soms langer duurt voordat je een antwoord krijgt dan je van mij gewend bent.

Je geeft aan dat je via Messenger een reactie hebt ontvangen waarin staat dat alle instellingen correct zijn en dat er geen blokkades zijn. Heb je naast het advies om je toestel opnieuw op te starten ook een e-mail ontvangen met aanvullende instructies? Soms stuur ik daarin extra stappen die kunnen helpen bij het oplossen van dit soort verbindingsproblemen.

Dat je telkens dezelfde melding krijgt ("deze oproep is niet toegestaan") en geen kant op kunt, is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Zou je mij middels privebericht, Facebook Messenger, e-mail of telefonisch contact nogmaals willen laten weten dat het probleem aanhoudt? Vermeld daarbij ook of je al een e-mail hebt ontvangen en wat je precies hebt geprobeerd, dan kan ik gerichter met je meekijken.

Groet,  
Ben | Donavan

• Ben nieuwsgierig
  • July 17, 2025

Hallo ​@Nancy71 ,

Groet,  
Ben | Donavan

Gaan jullie hierna met mijn zaak bezig? Bijna drie maand verder zonder enige reactie vanuit Ben. Ronduit schofterig. Privéberichten via de community blijft onbeantwoord, e-mails, helemaal niets.