Beantwoord

Lastig gevallen door nummers vanuit Amsterdam/Noord Holland

  • 22 February 2018
  • 3 reacties
  • 2719 keer bekeken

Dag, ik word sinds begin dit jaar maar de laatste twee weken vaker op een dag constant gebeld door verschillende nummers vanuit Amsterdam en Noord-Holland. Ik heb mijn nummer al geregistreerd bij bel mij niet register en ook een aantal van de nummers geblokkeerd maar tevergeefs.
Wat kan ik nu nog doen? En wat kan mijn provider hierin voormij doen? Ik zit als laatste te denken om een nieuw nummer aan te vragen wat ik liever niet doe, is er wellicht een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Rox 23 February 2018, 08:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Jeetje meryemkangus, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier horendol van wordt! Goed om te lezen dat je zelf al een aantal van de telefoonnummers hebt geblokkeerd, je kunt er voor kiezen om het overlastformulier in te vullen, de overlast kan dan verder onderzocht worden.

Ik wordt ook de hele tijd lastig gevallen door nummers uit Noord-Holland. Ik blok iedere keer het nummer maar dan bellen ze me weer met een nieuw nummer uit Noord-Holland. Ik heb dit probleem nu al 2/3 weken.

Reputatie 5
Badge +9

Hi AnoniemL, ook voor jou is dit natuurlijk geen fijne situatie. Dat kan ik me goed voorstellen. Goed dat je de nummers blokkeert. Heb je jouw telefoonnummer misschien ergens online staan?

Reageer