Skip to main content
Antwoord

Mijn Community account verwijderen

• May 18, 2017
  • 21 reacties
  • 8210 keer bekeken

Beste Ben,

Hoe kan ik mijn account hier helemaal sluiten?

Met vr. groet, Folkert

Beste antwoord door Wietske

In tegenstelling tot wat mijn collega Jolijn zei is het nu inderdaad wel mogelijk om jouw Community profiel te verwijderen. Dat ga ik nu gelijk regelen!

21 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • May 19, 2017
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn

• September 17, 2018
Je moet je toch af kunnen melden

• September 17, 2018
of is de enige manier om van het forum af te komen , over stappen naar een andere provider

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • September 17, 2018

In tegenstelling tot wat mijn collega Jolijn zei is het nu inderdaad wel mogelijk om jouw Community profiel te verwijderen. Dat ga ik nu gelijk regelen!

• December 23, 2018
Hallo,

Graag die van mij ook verwijderen.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • January 7, 2019
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.

• January 8, 2019
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.

Beste Wietske, kun je mijn profiel ook verwijderen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arthur

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 9, 2019
Hi Arthur! Wat ontzettend jammer dat je besloten hebt de community te verlaten. Ik zal jouw account verwijderen en ik wens je verder een fijne dag toe. 🙂

• Auteur
  • Ben op dreef
  • January 26, 2019
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn

Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • January 28, 2019

Groetjes, Jolijn
Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.

Wat leuk om je weer terug te zien op onze Community, Folkert! Inmiddels is het, zoals je in de reacties op jouw topic kunt zien, wel mogelijk om een Communityprofiel te verwijderen. Maar je mag natuurlijk ook blijven! Dat vinden wij des te leuker 😃 Ik zal, zoals gevraagd, jouw profiel behouden.

Hallo Wietske,

Ik heb bij nader inzien toch liever geen account in het Comm Forum.
Hoe kan ik mijn account verwijderen? Of doe jij dat?

Hartelijke groet,
Linda van Leeuwen

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 24, 2019
Hi Linda. Wat is de reden dat je jouw account wilt verwijderen? Als je dat wilt, kan ik het voor je in orde maken.

• August 25, 2019
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen? Ik doe er namelijk niets mee.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 27, 2019
Hi Bonnie. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Ik wens je een fijne dag!

• September 9, 2019
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 10, 2019
Hi! Je account is verwijderd. Ik wens je een mooie dag!

• April 29, 2020

@Merve zou je mijn  Community account ook kunnen verwijderen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 30, 2020

Hi! Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag toe!

• June 4, 2020

Graag mijn account ook verwijderen. Ik kreeg gisteren opeens een bericht terwijl ik al maanden of zelfs een jaar niet meer bij ben zit, vreemd! 

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • June 5, 2020

Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag!

• November 18, 2021

Ik zou mijn account hier ook graag willen verwijderen. Bedankt!