Beantwoord

Nummerbehoud

  • 7 October 2018
  • 11 reacties
  • 456 keer bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen
icon

Beste antwoord door Wietske 8 October 2018, 10:47

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen

Hai Adsvint, ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat je bij de bestelling inderdaad hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter is daarna de aanvraag voor nummerbehoud niet direct afgerond. In de e-mail met als onderwerp Jouw persoonlijke Ik Ben pagina en Ben app wordt je gevraagd om dit alsnog te doen. Nummerbehoud kan je ook afronden via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten!
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik zie dat jouw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet Tadylucas16! Dit is op 2 oktober gebeurd.
Dankjewel Wietske, het is nu wel gelukt
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel Wietske, het is nu wel gelukt

Top! Ik zie inderdaad dat het goed is gegaan. Nog een klein maandje geduld 😉 Heel veel plezier alvast met jouw Ben abonnement!
Mijn status lijkt op de hier beschreven situatie. Ik heb geen SMS en geen email gehad met de vraag alsnog mijn nummerbehoud af te ronden. Is mijn nummerbehoudaanvraag correct afgerond? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Goedmorgen! Ik zie hier inderdaad geen nummerbehoud terug. Je kunt dit het beste aanvragen via jouw persoonlijke ik-Ben pagina. Hierbij moet je enkel jouw huidige telefoonnummer invullen. Gaat dit lukken?
Het is gelukt. Bedankt voor jouw uitzoekwerk en antwoord. Hartelijke groeten.
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je een fijn weekend toe!
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar het nummer blijkt niet meer aktief, zodat ik de code ook niet kan inzien, kan ik nummerbehoud annuleren en het nieuwe nummer van de ontvangen simkaart gebruiken? Simkaart ontvangen maar nog niet aktief.
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik heb dit al voor je in orde gemaakt. Voor meer informatie kun je dit topic bekijken. 🙂
Fijn weekend!

Reageer