Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud

  • 7 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 457 keer bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen

Beste antwoord door Wietske

advsint schreef:
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen


Hai Adsvint, ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat je bij de bestelling inderdaad hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter is daarna de aanvraag voor nummerbehoud niet direct afgerond. In de e-mail met als onderwerp Jouw persoonlijke Ik Ben pagina en Ben app wordt je gevraagd om dit alsnog te doen. Nummerbehoud kan je ook afronden via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten!
Bekijk origineel

11 reacties

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 7 oktober 2018
Ik heb hetzelfde probleem.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2018
advsint schreef:
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen


Hai Adsvint, ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat je bij de bestelling inderdaad hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter is daarna de aanvraag voor nummerbehoud niet direct afgerond. In de e-mail met als onderwerp Jouw persoonlijke Ik Ben pagina en Ben app wordt je gevraagd om dit alsnog te doen. Nummerbehoud kan je ook afronden via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten!

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 8 oktober 2018
tadylucas16 schreef:
Ik heb hetzelfde probleem.


Ik zie dat jouw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet Tadylucas16! Dit is op 2 oktober gebeurd.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 8 oktober 2018
Dankjewel Wietske, het is nu wel gelukt

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 8 oktober 2018
advsint schreef:
Dankjewel Wietske, het is nu wel gelukt


Top! Ik zie inderdaad dat het goed is gegaan. Nog een klein maandje geduld 😉 Heel veel plezier alvast met jouw Ben abonnement!

  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 14 december 2018
Mijn status lijkt op de hier beschreven situatie. Ik heb geen SMS en geen email gehad met de vraag alsnog mijn nummerbehoud af te ronden. Is mijn nummerbehoudaanvraag correct afgerond? Alvast bedankt.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 14 december 2018
Goedmorgen! Ik zie hier inderdaad geen nummerbehoud terug. Je kunt dit het beste aanvragen via jouw persoonlijke ik-Ben pagina. Hierbij moet je enkel jouw huidige telefoonnummer invullen. Gaat dit lukken?

  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 14 december 2018
Het is gelukt. Bedankt voor jouw uitzoekwerk en antwoord. Hartelijke groeten.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 14 december 2018
Graag gedaan. Ik wens je een fijn weekend toe!

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar het nummer blijkt niet meer aktief, zodat ik de code ook niet kan inzien, kan ik nummerbehoud annuleren en het nieuwe nummer van de ontvangen simkaart gebruiken? Simkaart ontvangen maar nog niet aktief.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 januari 2019
Hi. Ik heb dit al voor je in orde gemaakt. Voor meer informatie kun je dit topic bekijken. 🙂
Fijn weekend!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen