Beantwoord

nummerbehoud activeren

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb afgelopen dinsdag, 6 april, een sim only abonnement aangevraagd met nummerbehoud.

Kreeg woensdag een mail dat mijn nummer op 9-4-2021 overgezet zou worden naar Ben. Omdat ik dacht dat ik dan de simkaart nog niet zou hebben (er stond volgens mij vijf werkdagen voor) en ik in elk geval bereikbaar wilde zijn, heb ik “overzetten op dag 1” geannuleerd (moest ook minimaal 2 dagen van te voren).

Ik heb inmiddels de simkaart wel in huis, maar kan nergens meer de status van mijn nummerbehoud vinden en nummerbehoud inschakelen.

Ik heb ook niet de beloofde mail ontvangen toen mijn bestelling binnen was en de in de welkomstbrief gemelde webpagina www.ben.nl/welkom “kan niet gevonden worden”.

icon

Beste antwoord door Jolijn 13 April 2021, 08:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @10ekedg!

Bedankt dat je een abonnement bij ons hebt genomen! Als het goed is kun je nu, als je bent ingelogd op Ik Ben, onder het kopje Abonnement en dan bij Nummerbehoud je verzoek weer vinden. Je kunt hier als het goed is kiezen voor de knop ‘Nu overzetten’, zodat je nummer wordt overgezet binnen een kwartier.

De link die je stuurde moet inderdaad iets anders zijn. Sorry hiervoor. Er is inmiddels bekend dat hier nog weleens een verouderde link bij zit, en hier wordt aan gewerkt. Je kunt alle informatie vinden via deze link: https://www.ben.nl/welkom-bij-ben.

Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar!

Goedemorgen, bedankt voor je antwoord. Dat was nou net het probleem. Na inloggen op Ik Ben kreeg ik onder Abonnement niets te zien en bij nummerbehoud ook niet.
Inmiddels is alles na een telefoontje opgelost en bel/internet ik met Ben!

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @10ekedg! Fijn om te lezen dat het is opgelost. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement:blush:

Reageer