Beantwoord

nummerbehoud afgewezen

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 308 keer bekeken

hallo,

 

afgelopen week ben ik een nieuw abonnement bij jullie gestart, hiervoor heb ik nummerbehoud aangevraagd. Deze is echter afgewezen, terwijl mijn vorige nummer ook van Ben was. Hoe kan dit nou weer?

icon

Beste antwoord door Jolijn 19 October 2020, 09:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @José1969!

Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement! Als je namelijk bij ons een nieuw contract aan wilt gaan met hetzelfde nummer, vraag je namelijk geen nieuw abonnement aan maar een verlenging. Het is namelijk niet mogelijk om nummerbehoud aan te vragen voor een nummer dat al bij ons actief is. Je kunt hiermee alleen een nummer van een andere provider overzetten naar ons netwerk.

Ik denk dat je daardoor op dit moment twee abonnementen hebt. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden naar hoe dit 1 abonnement kan worden. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi José!

Inmiddels hebben we elkaar via privéberichten gesproken en ervoor gezorgd dat je gebruik kan gaan maken van je nieuwe telefoon met je eigen nummer. Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar!

Reageer