Antwoord
Nummerbehoud annuleren, Ben nummer activeren
ik heb vorige week een abonnement met Ben het nieuwe nummer is nog niet geactiveerd.
Ik heb aangegeven nummerbehoud, maar ik wil dat annuleren ,maar wel het contract behouden met het nummer wat ik van Ben heb ontvangen Hoe moet ik handelen'
Ik heb aangegeven nummerbehoud, maar ik wil dat annuleren ,maar wel het contract behouden met het nummer wat ik van Ben heb ontvangen Hoe moet ik handelen'
Beste antwoord door Angelique
Hoi adriaanv, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp nummerbehoud.
Als je het verzoek voor nummerbehoud wilt annuleren en het tijdelijke Ben nummer wilt gaan gebruiken als jouw nieuwe nummer bij ons, dan is het mogelijk om dit verzoek in te dienen door hier te klikken. Succes!
Als je het verzoek voor nummerbehoud wilt annuleren en het tijdelijke Ben nummer wilt gaan gebruiken als jouw nieuwe nummer bij ons, dan is het mogelijk om dit verzoek in te dienen door hier te klikken. Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.