Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud van nummer die over paar maanden anders vervalt

• 13 februari 2019
  • 3 reacties
  • 323 keer bekeken

Hoi, ik heb al een simkaart en nummer van Ben waarop mijn T-Mobile nummer straks (mei) wordt overgezet. Mijn vraag: kan ik mijn Ben nummer van deze SIM overzetten op een nieuwe (nog af te sluiten) Ben Sim-only abonnement? Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Jill

Hi mjunsw65, superleuk dat je naar ons overkomt. Het is helaas niet mogelijk om het Ben nummer op een nieuw Ben abonnement over te zetten. Dit komt omdat nummerbehoud van Ben naar Ben niet mogelijk is.
Bekijk origineel

3 reacties

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2019
Hi mjunsw65, superleuk dat je naar ons overkomt. Het is helaas niet mogelijk om het Ben nummer op een nieuw Ben abonnement over te zetten. Dit komt omdat nummerbehoud van Ben naar Ben niet mogelijk is.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 14 februari 2019
Dank Jill! Ik zal een nieuw nummer nemen op de nieuwe Ben abonnement, geen probleem. Groeten Michael

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 15 februari 2019
Mocht jouw abonnementsduur het toe laten, kun je natuurlijk ook voor een verlenging kiezen. Op deze manier kun je wel je nummer behouden.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen