Beantwoord

Nummerherkenning geeft alleen onbekende beller aan

  • 10 April 2018
  • 4 reacties
  • 1466 keer bekeken

Sinds kort krijg ik alleen nog "onbekende beller" te zien bij inkomende gesprekken. De instellingen van de telefoon staan goed. Heb deze instelling ook al eens terug naar fabrieksinstellingen gebracht. Als ik een beller we druk krijg ik wel een sms met de gemiste oproep en het daarbij behoorende nummer. Ook mij voicemail werkt niet meer zoals deze eerst was.
icon

Beste antwoord door Rox 11 April 2018, 08:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje Robin8, dat schiet natuurlijk helemaal niet op! Jij moet gewoon kunnen zien wie jou belt. Gelukkig kan ik dit probleem snel en gemakkelijk voor jou oplossen. Ik heb zojuist in het systeem jouw netwerk instellingen voor nummerweergave een reset gegeven, als jij je mobiele telefoon helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken en zul jij geen problemen meer ondervinden.

Hoi ben

Mijn nummerherkenning werkt niet kunnen jullie daar iets aan doen. 

Groet marcel

Hoi

Mijn telefoon geeft alleen maar onbekende beller aan. Kunnen jullie daar misschien iets aan doen.

Groet mariska

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mariska. Goed dat je hier contact over opneemt. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Reageer