Beantwoord
Opheffen van de blokkade: bellen naar buitenlandse en betaalde service nummers
Hallo!
Ik ben een nieuwe klant en wou vandaag mijn sim kaart gebruiken, maar dan heb ik gezien dat ik niet naar het buitenland kan bellen. Dan heb ik gelezen, dat het eerst na 2 maanden kan, nadat mijn tweede fracture is betaald (ik ben zonder behoud van mijn oude mobiele nummer overgestapt). Maar ik vind dat een beetje raar, waarom zou dat niet kunnen in dit geval?
Kan ik nu geen mobiele internet gebruiken of bellen binnen Nederland? Kan dat alleen in het buitenland tijdens deze twee maanden?
Ik wil graag mijn blokkade eerder opheffen.
Alvast bedankt :)
Met vriendelijke groeten,
Darja Vandadi
Ik ben een nieuwe klant en wou vandaag mijn sim kaart gebruiken, maar dan heb ik gezien dat ik niet naar het buitenland kan bellen. Dan heb ik gelezen, dat het eerst na 2 maanden kan, nadat mijn tweede fracture is betaald (ik ben zonder behoud van mijn oude mobiele nummer overgestapt). Maar ik vind dat een beetje raar, waarom zou dat niet kunnen in dit geval?
Kan ik nu geen mobiele internet gebruiken of bellen binnen Nederland? Kan dat alleen in het buitenland tijdens deze twee maanden?
Ik wil graag mijn blokkade eerder opheffen.
Alvast bedankt :)
Met vriendelijke groeten,
Darja Vandadi
Beste antwoord door Shanna
Hoi Darja! Wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om een abonnement bij Ben aan te schaffen! Het is inderdaad zo dat er een blokkade zit op het bellen naar betaalde service- en buitenland nummers voor de eerste twee maanden. Dit is om fraude te voorkomen bij nieuwe nummers. Je kan zeker wel mobiel internet gebruiken en bellen binnen Nederland, je kan ook je simkaart in het buitenland gebruiken. Wat je niet kan is bellen vanuit Nederland naar het buitenland en service nummers. Ik heb je een e-mail gestuurd met informatie over hoe je de blokkade kan laten verwijderen binnen drie werkdagen 🙂
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.