Skip to main content
Beantwoord

overzetten nummer

  • 2 februari 2019
  • 2 reacties
  • 374 keer bekeken

Hallo,
16-1 heb ik een abonnement besteld bij BEN. Ik heb toen vrij snel de simkaart gekregen en er werd mij in die brief verteld dat ik binnen 24 uur iets te horen zou krijgen over mijn nummerbehoud. Ik heb inmiddels nog steeds niks gehoord en als in de IK BEN omgeving kijk, staat er dat de aanvraag in behandeling is. Er staat ook dat ik vanaf dat ik de bestelling binnen heb 5 dagen tijd nodig is om het nummerbehoud goed te keuren bij mijn huidige provider. Ik heb alleen nog niks gehoord?
Groetjes, Desiree

Beste antwoord door Romy

Hi Desiree! Ik heb nog geen privé bericht van je ontvangen. Mocht het niet allemaal gelukt zijn, stuur ik je graag door naar deze video of ontvang ik alsnog graag jouw privé gegevens.
Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 4 februari 2019
Hi Desiree. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben. Ik kijk graag even met je mee. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2019
Hi Desiree! Ik heb nog geen privé bericht van je ontvangen. Mocht het niet allemaal gelukt zijn, stuur ik je graag door naar deze video of ontvang ik alsnog graag jouw privé gegevens.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen