Beantwoord

Paypal sms --- controle settings sms aub

  • 12 July 2018
  • 17 reacties
  • 899 keer bekeken

Hoi,

Wil iemand eens nakijken in mijn account of er iets geblokkeerd is ivm sms diensten aub?

Het werkt bij alle andere diensten o.a gmail,digid etc..behalve bij Paypal. Ik gebruik het maar zelden, maar weet zeker dat het wel heeft gewerkt.

Bvd
icon

Beste antwoord door jpj77 16 July 2018, 20:46

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Je hebt helemaal gelijk! Op deze dienst was inderdaad nog een blokkade actief. Ik heb deze voor je verwijderd. Wanneer je jouw toestel herstart dan is het sms'en naar premiumdiensten weer mogelijk.
Dankje....

Paypal werkt in ieder geval niet, maar blijkbaar is T-mobile/Paypal hiervan op de hoogte? Het schijnt bij meerdere mensen voor te komen...

Allemaal zitten ze bij BEN/T-Mobile netwerk.

Kan iemand dit eens bevestigen aub?!

Ps:

Als ik test door 'n SMS te versturen naar Paypal, mislukt dat blijkbaar.

Reputatie 5
Badge +7
Hi jpj77, ik heb dit probleem inderdaad al wat vaker voorbij zien komen. Ik heb het pas ook laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zij geven aan dat bij ons geen blokkades zijn op de diensten van PayPal. Zou je hierover een melding bij PayPal kunnen maken?
Hoi,

Dat is eigenlijk niet onze taak....maar heb 'n mailtje verstuurd naar Paypal.

Mvg...
Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je dit hebt gedaan. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van hun reactie dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Hoi Wietske,

Het is blijkbaar 'n bekend probleem bij Paypal....

Wel vreemd dat bij die andere user hier met hetzelfde probleem , het ineens wel werkt....weird?!

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal. Onze excuses voor de vertraagde reactie op uw e-mail.

Er is momenteel een storing tussen ons en providers die gebruik maken van het T-Mobile netwerk waar de SMS berichten wel verstuurd worden vanuit PayPal maar deze niet aankomen bij klanten. Dit is een bekende storing en er word momenteel met T-Mobile gewerkt om dit op te lossen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi jpj77, dat is inderdaad zeker apart! Waarschijnlijk dat het willekeurig bij sommige klanten ineens wel vertraagd doorkomt.
Hoi, zou je de blokkaade bij mijn account ook kunnen verwijderen?
Ik kan helaas geen sms codes ontvangen van paypal.

Bvd
Reputatie 5
Badge +12
Hoi, zou je de blokkaade bij mijn account ook kunnen verwijderen?
Ik kan helaas geen sms codes ontvangen van paypal.

Bvd


Ik heb de blokkade bij deze voor je verwijderd! Zou je jouw telefoon alleen nog willen herstarten?
Dankje! Zal ik doen.

Mvg
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan 🙂
Hoi, zou je de blokkaade bij mijn account ook kunnen verwijderen?
Ik kan ook helaas geen sms codes ontvangen van paypal ineens. bvd
Reputatie 5
Badge +9
Hoi, zou je de blokkaade bij mijn account ook kunnen verwijderen?
Ik kan ook helaas geen sms codes ontvangen van paypal ineens. bvd


Er was geen blokkade actief op jouw account, maar ik heb een kleine reset uitgevoerd op je simkaart. Kun je jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit gelukt is!

Tijd om eens goed de threat necromancer uit te hangen, zou mijn blokkade gechecked en misschien worden verwijderd?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @JWBrasser! Op dit moment heb je geen blokkades. Ik heb hier alsnog de instellingen voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt. 

Ja dit heeft niets gedaan, sorry dat dit zo lang geduurd heeft maar ik heb het pas nu weer nodig…

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @JWBrasser! Ah, dat is flink balen. Ik zie dat je contact had opgenomen via de klantenservice. Mijn collega heeft dit doorgezet naar de afdeling die het voor je gaat uitzoeken. Ik wil je vriendelijk vragen om heel even geduld te hebben.

Reageer