Actie

Prijsbewust weken!

  • 29 October 2018
  • 7 reacties
  • 2006 keer bekeken
Prijsbewust weken!
Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties

[b]Ik ben Ben. Ik ben een mobiele provider die vindt dat je mobiel niet het belangrijkste is in je leven. Ik zie wel eens mensen op straat ergens bijna tegen aan botsen omdat ze zo gefocust zijn op de mobiele telefoon dat ze in hun handen hebben. Bovendien kunnen de allernieuwste mobieltjes aan de prijzige kant zijn. Veertig, vijftig soms wel zestig euro per maand. Dat is toch zonde? Ik denk dat je dat geld veel beter kunt gebruiken om dingen te doen die echt belangrijk zijn. Samen met je vrienden lekker uiteten bijvoorbeeld. Of met je familie een dagje weg! Kiezen voor een lager abonnement met een goedkoper toestel, dat noem ik prijsbewust bezig zijn.[/b] Omdat ik dit zo belangrijk vind wil ik dit graag extra onder de aandacht brengen. Daarom heb ik vanaf 29 oktober 2018 een mooie actie via [url=http://www.ben.nl/]mijn website[/url]. Deze actie noem ik de [b]Ben prijsbewust weken[/b]. Tijdens deze actie bied ik mooie prijzen aan voor goede bundels! Je kunt alle aanbiedingen bekijken op [url=http://www.ben.nl/]mijn website[/url]. Hieronder leg ik graag uit wat mijn actie precies inhoudt. [h2]Extra gratis MB’s bij alle bundels![/h2] Bij alle bundels krijg je van mij gratis extra MB’s, dit houdt in dat je veel extra krijgt voor hetzelfde geld. Dat is pas prijsbewust! Hoe meer MB’s je kiest in jouw abonnement, hoe meer MB’s je gratis krijgt! Ik leg hier even uit wat ik precies bedoel: [b]500 MB = 1 GB[/b] Kies je voor 500 MB? Dan krijg je van mij daar nog eens 500 MB gratis bij! Dat is mooi meegenomen als je niet zoveel gebruik maakt van je internetbundel, omdat je bijvoorbeeld vaak op de wifi zit. [b]1 GB = 2 GB[/b] Bij 1 GB doe ik er nog eens 1 GB bovenop! Je hebt dan het dubbele aantal MB’s, tegen een mooie lage prijs. [b]2 GB = 3 GB[/b] Kiezen voor 2 GB betekent 3 GB internet. Dat is dus 1 GB cadeau! [b]3,5 GB = 5  GB[/b] Is 3 GB voor jou nog niet genoeg? Kies dan voor de 3,5 GB bundel, daar krijg je van mij 1,5 GB gratis bij! Dat is 5 GB per maand. [b]5 GB = 7 GB[/b] Wil je zeker zijn dat je per maand genoeg internet hebt? Ik heb ook een keuze voor 5 GB, omdat ik jou graag wat extra wil geven, doe ik daar nog eens 2 GB bovenop! [h2]Tijdelijk geen aansluitkosten[/h2] Naast alle voordelen in de extra MB's, kun je nu ook een abonnement bij mij afsluiten [b]zonder aansluitkosten te betalen t.w.v. €14,95[/b]! Op [url=http://www.ben.nl/sim-only]deze pagina[/url] kan je jouw eigen Sim Only abonnement samenstellen. Hoe haal jij maximaal plezier uit jouw budget? Laat het mij in een reactie weten!


7 reacties

Als ik een maandabonnement neem, blijven die extra MBs dan iedere maand doorgaan of alleen de eerste maand?
Je hebt dan voor elke maand die extra MBs
Reputatie 3
Badge +2
Als ik een maandabonnement neem, blijven die extra MBs dan iedere maand doorgaan of alleen de eerste maand?

Goedemorgen! De extra MB's gelden totdat je weer een bundelwijziging uitvoert. Ze blijven dus iedere maand doorgaan 🙂

Geldt dit alleen bij sim only? Of ook bij abb met toestel?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Gg1979, je maakt bij alle abonnemten gebruik van hetzelfde voordeel! Dit topic van de Prijsbewust weken zijn echter niet meer relevant, omdat deze van 2018 is. Ik raad je aan om onze huidige aanbieden na te kijken op www.ben.nl/sim-only of www.ben.nl/telefoons!

 

@Jolijn Ohja maar nu was die actie ook.. ik heb bij belsimpel abb. Bij ben afgesloten.. afgelopen zaterdag 25 juli.  Heb ik dat voordeel van de laatste actie dan ook. 

Reputatie 3
Badge +7

@Gg1979 Klopt! Bij al onze abonnementen en bundels zijn de extra data opgenomen. De extra data is dus al verwerkt in de bundels die je hebt gekozen.

Reageer