Omdat ik dit zo belangrijk vind wil ik dit graag extra onder de aandacht brengen. Daarom heb ik vanaf 29 oktober 2018 een mooie actie via mijn website. Deze actie noem ik de Ben prijsbewust weken. Tijdens deze actie bied ik mooie prijzen aan voor goede bundels! Je kunt alle aanbiedingen bekijken op mijn website. Hieronder leg ik graag uit wat mijn actie precies inhoudt.
Extra gratis MB’s bij alle bundels!
Bij alle bundels krijg je van mij gratis extra MB’s, dit houdt in dat je veel extra krijgt voor hetzelfde geld. Dat is pas prijsbewust! Hoe meer MB’s je kiest in jouw abonnement, hoe meer MB’s je gratis krijgt! Ik leg hier even uit wat ik precies bedoel:
500 MB = 1000 MB
Kies je voor 500 MB? Dan krijg je van mij daar nog eens 500 MB gratis bij! Dat is mooi meegenomen als je niet zoveel gebruik maakt van je internetbundel, omdat je bijvoorbeeld vaak op de wifi zit.
1000 MB = 2000 MB
Bij 1000 MB doe ik er nog eens 1000 MB bovenop! Je hebt dan het dubbele aantal MB’s, tegen een mooie lage prijs.
2000 MB = 3000 MB
Kiezen voor 2000 MB betekent 3000 MB internet. Dat is dus 1000 MB cadeau!
3500 MB = 5000 MB
Is 3000 MB voor jou nog niet genoeg? Kies dan voor de 3500 MB bundel, daar krijg je van mij 1500 MB gratis bij! Dat is 5000 MB per maand.
5000 MB = 7000 MB
Wil je zeker zijn dat je per maand genoeg internet hebt? Ik heb ook een keuze voor 5000 MB, omdat ik jou graag wat extra wil geven, doe ik daar nog eens 2000 MB bovenop!
Tijdelijk geen aansluitkosten
Naast alle voordelen in de extra MB's, kun je nu ook een abonnement bij mij afsluiten zonder aansluitkosten te betalen t.w.v. €14,95! Op deze pagina kan je jouw eigen Sim Only abonnement samenstellen. Hoe haal jij maximaal plezier uit jouw budget? Laat het mij in een reactie weten!